سخن دل

25 08 2009

خدا رو شکر می کنم بالاخره یواش یواش کسانی پیدا شدند که  دست بالا بگیرند و اینجا جور منو بکشند من ازشون تشکر می کنم  از خانم  عباسی  با همون نشان ؟؟ زحمت  مطلب  رو کشیدند

سلام به همگی..به قول قدیمی ها حال و احوال خوبه؟کار و بار خوبه؟؟چیکارا می کنید؟؟؟
سلام.خسته نباشید.این کامنت برای من خیلی مهمه. چون بعضی از بازدیدکنندگان تنها به یک بخش سر می زنند.با اجازه شما به همه پست ها می فرستمش.
آغاز پایان
آسمان
بهار..پیامکت خیلی قشنگ بود
تینا رادفر نژاد
حسنا حسینی
دریا دوستدار عمو..یاشا..من سیزی چوخ ایسدیرم..عمو از روی آدرس ایمیلم متوجه فامیلی من شدند.
دارینوش..ممنون معنی اسمت خیلی قشنگه..
رامیناسادات حسینی..وبلاگت خیلی قشنگه
زهراناظمی
زهرا متقی

ژاله فرهادروش…همیشه نوشته های شما رو می خونم.
سحر..تی جان قربان..درست گفتم؟
سمانه کاویانی
سید فائزه
سمیه تاجیک..دعاهای قشنگی کردی
شیرین..شیرین و بامزه
شیوا صرامی
شیوا محجل..ساغول سن نجورسن؟یاخجی ادامه ورسن..آفرین
فاطمه عیوض زاده..یاشا
فائزه طرفدار همیشگی عموپورنگ مهربون
فیاضی…خوشحالم که باهاتون آشنا شدم
مهر فروتن..حالتون خوبه؟امروز شما رو ندیدم..کجا هستید؟؟شعار خیلی قشنگی بود*وبلاگ عمو وبلاگ من*
مائده ی مهربون ..فکر نکنم عمو منظورش شما باشید..راستش یه جورایی منم با اون حرف عمو موافقم
معصومه ی زمینی..سلام.خوبید؟
نیلوفر..حرفات خیلی بامزه است..بخصوص یه جا دیدم نوشتی “بنده ام که دارم گل لگد می کنم”..خیلی بامزه بود.
همای عمو..دوست داشتنی و مهربون
مشکات..کجایی نمی بینمت؟هنوز تو شکی؟؟
همه ماها چه در زندگی شخصی و چه در زندگی اجتماعی برای راحتی و رسیدن به آرامش مطلوب قوانین خاصی داریم.مثلا:برای دوستی ها و روابط قوانین خاص خودش راداریم.برای مدرسه،دانشگاه یا محل کار هم باز قوانین خاص خودش را داریم.همه این قوانین و ضابطه ها تنها برای این بوجود آمده اند که ما بتوانیم در هر شرایطی به نحو درست با مسایل کنار بیاییم.فرض کنیم توی مدرسه هیچ قانونی برای رفت و آمد دانش آموزان وجود نداشته باشه اون وقت چه اتفاقی می افته؟
نبودن قانون در هر جایی باعث میشه که سنگ روی سنگ بند نشه..قصه این وبلاگم شده همون قضیه سنگ روی سنگ بند نشدن..می دونید چرا؟چون قوانینش زیر پا گذاشته میشه..چون به قوانینش وارد نیستیم و فراموشش کردیم
*بهار *گفت:فضای اینجا جور دیگه است..گفت:از این همه عشق و دوست داشتن بی حد و اندازه می ترسم
*ژاله*گفت:نمی تونم براحتی به عمو بگم دوست دارم
*مائده*گفت:همیشه نگران عمو هستم
*مهر فروتن*گفت:در قسمت پیامک ها درد و دل نوشته اند
*شیرین*گفت:برای گرفتن جواب از عمو انقدر اصرار نکنیم
همه این اتفاق ها برای این می افته که قوانین اینجا رعایت نمیشه.من با کمک از نوشته های شما چند تا از قوانین اینجا رو براتون می نویسم
من همه این قوانین رو با استفاده از نوشته های شما نوشتم.اگر موردی هست که من یادم رفته شمام کمک کنید تا بتونیم قوانین اینجا رو بیاد بیاریم و بهش عمل کنیم.
اگر حد و حدود اینجا رعایت بشه..نه فضا سنگین میشه..نه عجیب میشه..نه بزرگونه میشه..و نه ترسناک میشه
قبل از همه هم خودم رو می گم که واقعا قوانین اینجا رو خیلی زیر پا گذاشتم.
سبز و آسمانی باشید.
۱)سوالات تکراری نپرسیم.
۲)وارد مسائل شخصی و خصوصی عمو نشیم.هر کدام از ما برای خودمون یک حریم شخصی داریم که دیگران نباید از آن مطلع شوند.
۳)صرفا بخاطر جواب گرفتن از عمو اینجا نیاییم.برای گرفتن جوابم اصرار نکنیم.عمو که نمی تونه جواب تک تک کامنت ها رو بده.
۴)کامنت ها کوتاه نوشته بشه..خداییش ما خودمونیم حوصله خوندن ۵ خط کامنت رو داریم؟چه برسه به ۸۰۰سطر
۵)زیاد حرفای احساسی و به قولی…..نزنیم.فضای اینجا کودکانه ست.
۶)در هر بخش مرتبط با اون بخش کامنت بگذاریم
۷)به عمو و به هم دیگه احترام بگذاریم
۸)بخاطر این وبلاگ از درس و زندگی خودمون نزنیم.
۹)مدام از عمو نپرسیم که فلان وبلاگ یا سایت مال شما بود یانه..عمو اینجا رو درست کرده که از دست همه وبلاگ ها و سایت های تقلبی رها بشه ..عمو با درست کردن این وبلاگ همه ابهامات رو از بین برد.پس دیگه در این مورد چیزی نپرسیم.
۱۰)قسمت سنگ صبور قسمت پیام های خصوصی نیست.عمو در اون بخش اختیار تایید شدن و یا تایید نشدن کامنت ها رو به دست خودمون سپرده.هرکس دوست داشتن کامنتش تایید میشه و هر کس دوست نداشت تایید نمیشه.همین

کامنت برگزیدن این پست

فیاضی

عمو
من یکی شاهد بودم پنجشنبه و جمعه جواب اکثر کامنت ها رو می دادید، مگر یه نفر چند کامنت فرستاده بود که بازهم جواب رو تو یکیش می دید، من اشتباه می کنم؟
مگه وعده ی دریافت پاسخ پنجشنبه و جمعه نبود؟!
یه چیز دیگه
آیا برای کامنت هایی که جوابی نداره هم باید جواب داد؟!
یکی مثل من دم به دقیقه میاد و از اتفاقات روزانه ی زندگیش می گه(مثل بچه ها که خسته از یه روز بازی می خوابن و در خواب بلند بلند اتفاقات اون روز رو مرور می کنن) برای این هم نیاز به جواب هست
مثلا حتما عمو در برابر ” امروز چه برنامه ی خوبی داشتید” باید پاسخ بدن” از توجه شما ممنون” مگر جز اینه که گاهی ثبت نظر به معنی پاسخ دادن به اون نظر است، حتما همه چیز باید با رنگ نارنجی یا سبز تو چشم باشه؟
عمو
اینها سوالی نبود که بخوام تو بخش ” پاسخ به سوالات” درج کنم حکم نامه ی سرگشاده داره


دومین کامنت برگزیده این پست

علامت سوال عزیزم (ببخشید اسمت رو نمی دونم) با همه ی قانون هات موافقم و همه رو تایید می کنم الا یکیش : یکی از همین بندها نوشته بودت توقع نداشته باشیم عمو به همه جواب بده قبول ولی عزیزم یه جایی مثل طرح یک سوال یعنی جایی وجود داره که من و تو یا هر کس دیگه ای سوال می پرسه که جواب بگیره اگه واقعا توان پاسخ گویی وجود نداره اصلا می تونه همچین جایی نباشه میدونی مثل چی می مونه اینی که سر کلاسی معلمت مدام تکرار می کنه اگه سوالی داری از من بپرس تو اولش خجالت می کشی ولی وقتی اسرار معلمت رو می بینی مسر می شی که بپرسی حالا فکر کن تو با کلی امید سوالت رو پرسیدی اون وقت با بی توجهی معلمت رو به رو شی چه حسی بهت دست میده اون معلم اگه نمی خواست جواب تو رو بده می تونست بهت نگه از من بپرس اینجا هم همینه جلوی هر کامنتی که جواب داده شده از جمله خود من گفته شده برای سوال کلیک کن منم سوالم رو پرسیدم زیادم نبود خیلی مثل من بودن و جواب نگرفته بودن ولی اگه واقا جوابی واسه سوال من نبود می تونست طرح یک سوال هم نباشه من بی احترامی به کسی نمی کنم من عمو فرضیایی رو از ته ته ته دلم دوست دارم ولی حالا که از شر کنکور راحت شدم و می تونم راحت باهاش ارتباط برقرار کنم بی توجهی من به هم می ریزه علی علی


سلام ممنون از شما در این مورد حق با شماست اما روش پاسخ دادن من فرق می کنه دعوت شما به دیدن برنامه ماه عسل از 24 ساعت قبل یکی از همون فرق کردنهاست که کلی از سوالهای مطرح شده رو پاسخ دادم جورای دیگه ای هم هست که تا آخر هفته نمونه ای آن را خواهید دید من بازم میگم بپرس ولی قبل از سوال کردن با خودت خلوت داشته باش چه هدفی از پرسش داری.. اینکه مثلا من در کدوم کوچه جنوب شهر سکونت دارم چه دردی را از شما دوا می کند و یا چه اطلاعات دست اولی به شما می دهد..؟؟؟… بازم میگم برای طرح سوالات هم فقط اینجا کلیک کنید

کارها

Information

52 responses

25 08 2009
مشکات

سلام عزیز من اینجام اره ……

اره هنوزم تو شکم …………

منو ببخشید ……..من دیگه نمیتونم این شک رو تحمل کنم عزیز اگر موافق باشید میرم از اینجا ……..

25 08 2009
سیده فائزه

سلام عمو

اووووووووووووللللللل

25 08 2009
مشکات

میرم تا خوده خوده عمو یی دا ر یوشم سایت اصلیش رو باز کنه خوده خودش برگرده ……..اینجا جایه من نیست منو ببخشید عمو یه ناشناس ……..

25 08 2009
سیده فائزه

سلام بین این همه اسم…اسم خودمو میبینم که چه ساده و خالی بین همه حرف ها گم شده….

برنامه امروزت رادیدم …خوب بود مثل همیشه….از این که اسمم را اینجا میبینم خوشحالم.

در این ماه زیبا برای همه گرفتاران دعا کنیم برای شفای همه مریض ها…عمو جان

امدم یه خدا قوت بگم بعد از اجرای این برنالمه زیبا…

25 08 2009
فياضي

به نام خدا
.
.
.
بازم سلام
اونجام گفتم
اينجا هم مي گم
تموم اينها چشم بسته قبول
بابت هر اشتباهي كه باور كنيد ناخواسته بوده هم بازم عذرمي خوام
التماس دعا
خدانگهدار

25 08 2009
بهار

سلام عمو جان
واااااااااااااای… باورم نمیشه این همه رو کامنتا دقت داشته باشید،وای عمو خیلی مهربونی،خدا رو شکر!
عمو داریوش قوانین عالی و بدون نقض بود. من خودم قول میدم رعایت کنم…قول!
خیلی خوشحالم که از پیامکم خوشتون اومد،دعا میکنم همیشه خدا همراتون باشه…آها یادم رفت!کوتـــاه!!!

چشم_

25 08 2009
سیده فائزه

من هر وقت میام اینجا یک عالمه حرف تو ذهنم سیو میکنم

اما یه دفعه همش میپره!

اقای فرضیایی دیروز با دکتر حرف میزدم سلام رسوووووندند.گفتند اگه کمک خواستی بهمون بگی…

گفتم ماشالله واسه خودش مهندسه!

25 08 2009
مشکات

ممنون که جوابه من رو خیلی بلند دادید از همه بیشتر بود اما رک میگم من هیچی ازش نفهمیدم عز یز………

این که منظورتون چی بود من نمیفهمم ………اره نمی فهمم که اگه شما واقعا عمو پورنگید چرا این کاره ساده رو در حقه من ادا نمیکنید چرا اسمم رو تو برنامتون نمی گید تا باورم بشه خوده تونید شما که هر روز شونصد تا اسم می گید اسمه من رو هم قا تیه اونا بگید بگید اگه عمو ییم هستید ……….

بگید(((( مشکات بهداد فر از تهران )))) همین این حرفه اول و اخر من بود عز یز ………

فعلا خدا حافظ من منتظرم تا عمو پورنگم بالا خره اسمم رو بگه ……..

25 08 2009
سیده فائزه

والله حواسم نبود نمیدونم چرا نشونی خودتونو برایخودتون فرستادم یک پیشنهاد خوب داشتم.بعدا میگم…

راستش این قوانین رو دیدم فک رکردم اشتباهی اومدم یه وبلاگ حقوقی باشه

من عاشق قانونم و عاشق رعایت کردنش!

دیگه اینم از نعمت حقوق خوندنموونه!

چشم…من از اولشم رعایت میکردما ……..

نماز روزه هات قبول باشه…سر سفره افطار برای منم دعا کن….

25 08 2009
مشکات

یعنی چی من نمیفهمم این دست نوشت رو کی نوشته هان …به هر حال من این پیام هام رو برا یه همون عز یز همون عمو یه ناشناس نوشتم ……..

25 08 2009
مشکات

اهان یکی از بچه ها نوشتتش بعد شما گذاشتینش اینجا منو باش چه خوش خیالم گفتم این عمو یه ناشناس چی شده به فکره شک منه ……….نه بابا اینجا دیگه جا یه من نیست …….پره تردیده اینجا برا یه من .شایدم یه کابوس که با رفتنم بهش پا یان میدم اره ………

حر فاهام رو خو ندید عمو یه ناشناس همون طو ری که می دونم میخواهید برم و مزاحمه همیشه ام با این شکم ……
میرم ……

می روم تا نگفتی برو ……….

می روم تا نگو یند نرفت ………..

25 08 2009
رامینـــــــــــــــــاحسینـــــــــــــــــی

سلام
ممنون !
شمالطف دارید….
چشم از این به بعد حتما قوانین اینجارو رعایت میکنم…هرچی سرجای خودش….
بله شمامیگفتین سعی میکردم گوش بدم اما انگار نمیشد!ازاینکه تاحالا رعایت نکردنش مشکل ایجاد کرده معذرت میخوام….

باتشکر

25 08 2009
ژاله فرهادروش

به نام خدای بخشنده
سلام به عمویی و دوستان!
عمو اما نگفتین از ما ناراحتین یا نه..خانوم عباسی عزیزم چرا نتونم!ببینین:
عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم*عمو دوستت دارم 😦
منظورم الان نبود…من به ده سال دیگه فکر میکردم!منظورمم از برادرزاده ی دکوری این بود که تا یه سنی برادرزاده ایم بعد دیگه به اجبار باید غریبه بشیم!اما عمو با جوابش خیالمو راحت کرد…دم اذانه!چه عجب تونستم اصل حرفمو براتون توضیح بدم!داشتم دق میکردم.
(دخترتون)

25 08 2009
مائده

به نام خدای مهربون

سلام عمو جونم ….
فوق العاده بود … این که قانون ها رو نوشتین و تصویب کردین … اصلا مدت ها بود که منتظر بودم این قانون ها تصویب شه … به خاطر همین که نگرانتون بودم ….
آخه احساس میکردم رفته رفته داریم عصبانیتون میکنیم … اما حالا هر کامنتی که بخوام بذارم قبلش یه بار قوانین رو مرور میکنم …
اطاعت …. ما برای نگه داشتن شما اینجا و این که از این لطفتون پشیمون نشین هر کاری میکنیم …. من معتقدم که ما بچه ها خودمون باید حواسمون باشه و اگه جایی کسی از قانون سر پیچی کرد بهش گوش زد کنیم …
عمو یه کوچولو به اذان مونده … قبول باشه …. عمو جون از روی همین لیست که به ترتیب حروف الفباست دعامون کنید .. ( شوخی )
چشم !!! کامنتم رو کوتاه میکنم … دوستتون دارم … فعلا
تو رو خدا وقت اذون برای ما دعا کن …. اون گوشه های دلتم اگه میشه ما رو جا کن
کسی که برای عموش قشنگترین ها رو می خواد مائده

25 08 2009
سحر

سلاممممممممممم.آفرین به شما.و آفرین به حرف حساب شما.واقعا گل گفتی.این قوانین از اول هم وجور داشته ولی بعضی ها یه کوچولو فراموش کردن.منم دیگه اصرار نمیکنم که به من سر بزنید و جواب منو بدیدو…از این حرفا دیگه نمیزنم.
و همیشه هم سعی میکنم کوتاه بنویسم تا همه حوصله ی خوندنشون بیاد.خوبه…؟؟؟

25 08 2009
sahar

به نام خداي مهربون
دريا دل آشناي من ! سلام
خسته نباشيد…. طاعتها و عبادتهاتون هم قبول درگاه حق.
برنامه امروزتون هم قشنگ بود… ازتون ممنونم. توي اين مدت سعي كردم قانون رو زير پا نذارم…. اما بعضي وقتها آدم خودش هم نمي دونه كه قانون رو زير پا گذاشته…. اگر ناخواسته و ندانسته مرتكب كاري شدم…. حلالم كنيد.
هميشه براتون دعا مي كنم . محتاج دعاهاي قلب مهربونتونم….. گفتم آرزوهامو گذاشتم زمين ، منظورم آرزوهاي زميني بود كه جاش همينجا روي زمينه…. برام آرزوي آسموني كنيد …. دعا كنيد بتونم به تكامل انسانيت برسم.
التماس دعا.
آرزومند آرزوهايتان : سحر – گيلان
__________________________________________________
سلام به تمام آجيهاي گلم ! نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق.
*آجي (؟؟) ( خانم عباسي ) عزيزم ! *درست گفتيد…. همون تي جان قربان…. اما خدا نكنه. التماس دعا
* آجي شيوا(محجل) گلم!* من هم از آشناييت خوشبختم…. سوال گيلكي داشتي در خدمتم. التماس دعا
* آجي شيوا (صرامي ) گلم ! *ممنونم بابت گفتن زمان ختم قرآن….. خوش باشي. التماس دعا
*آجي معصومه گلم !* من همينجام. برات آرزوي موفقيت مي كنم. اميدت به خدا باشه ، خانمي!…جواب آزمون من نيومده. آزمون استخدام مثل آزمون كنكور منظم نيست.تازه قبولي اش هم نشانه سر كار رفتن نيست…سلام به خانواده گلت برسون .. پشت دستها و پيشاني ساحل كوچولو رو ببوس.امير ارسلان هم همينطور.
* آجي زهراي عزيزم (جعفرزادگان )!* تو هر جا هستي كامنتت به ما از طريق قلبت ميرسه… واسه همين فراموشت نمي كنيم. دوستت دارم. اميدوارم مشكلات پيش اومده هموار بشه.
*آجي ژاله خودم !* عزيزم ! شماها گلهاي خوش رنگ و خوشبويي هستيد كه من از عطر و رنگتون مست شدم.
تا من رنگي مثل صفاي دل شما داشته باشم كلي طول مي كشه… دوستت دارم.
* آجي هماي عزيزم !* عزيزم ! من كي باشم چيزي يادتون بدم. التماس دعا از قلب مهربونت گلم !
* آجي مهر مهربونم !* من اگر كامنت را كوتاه ترين حد ممكن مي كنم براي اينكه وقت آقاي فرضيايي براي خوندن گرفته نشه وگرنه فضاي صميمي ما خيلي خوبه اما تا حدي كه كسي اذيت نشه. دوستت دارم.
* آجي درياي گلم !* منم بهت سلام مي كنم… خوش و موفق باشي.
________________________________________________
و بقيه شماها كه اسمهاتون رو نبردم . همتون آجيهاي منيد… دوستتون دارم …. التماس دعا
__________________________________________________
در پايان خواهش مي كنم همه تون آخر نامه هاتون يه خط بكشيد و يك آرزو از آرزوهاتون را از ته قلب بنويسيد.
بعد ما با خوندش براي اجابتش دعا مي كنيم.
لطفا آرزوي مشترك را نگيد. چون الان مينويسم همينجا برايش دعا كنيد.مثل :
1) خدايا ! ظهور آقا امام زمان را نزديك بگردان و به ما درك صحيح انتظار را عنايت كن تا وقتي عهدي با آقايمان بستيم ايشان پاي عهدمان را امضاء كنند.
2) خدايا ! پدر و مادرمان و آقاي داريوش فرضيايي و مادرشون و تمام كسانيكه حقي برگردنمون دارند ، سلامت نگه دار و موفقيت را نصيبشان كن.
3) خدايا ! تمام مريضها را شفا بده چه بچه ها و چه بزرگترهايي كه گردن ما حق دارند.
4) خدايا ! تمام رفتگان ما را قرين رحمت خودت قرار بده.
(آمين يا رب العالمين )

25 08 2009
هماي عمو

اوكي

25 08 2009
مبینا

سلام عموجون عبادت قبول
می دونم اینجا جای سوال نیست اما لطفا برام روشن کنید که این اسم هایی که گفتید و جمله های بعدش
یعنی چی؟؟؟
بازم معذرت.معذرت.مغذرت(به قول کلاه قرمزی)
اگر من تا حالا یا همین حالا این قوانین رو زیر پا گذاشتم ،من رو ببخشید.
بخشیدید؟؟؟؟؟؟…
التماس دعا…

25 08 2009
ژاله فرهادروش

به نام خدا
عموعمو جون قربونتم /اگه تو بخوای دخترتم! 🙂
عمو تا اذان گرگانو گفتن چشمم افتاد به بخش پیامکها عمو جونم مردم از خنده…من اون موقع که نوشتمش ناراحت و کلافه بودم حالا که قضیه ختم به خیر شده خودم میخونمش خنده ام میگیره!عمویی خندیدی…دیدم دیدم خندیدی!..آخ جونم عمویی ازمون ناراحت نییییییییییست!حالا باید برم جزء 4 و قسمتی از جزء 3 رو که نخوندم بخونم…عمو حالا نشسته بودیم سر سفره ی افطار خنده ام بند نمیومد تا میومدم دعا کنم پقی میزدم زیر خنده!حتما هم باید یه عالمه دعا میکردم!ده دقیقه از اذان گذشت تا بلاخره تونستم دعا کنم!
آخیش عمویی!
بچه ها، از دیروز تا امشب با کمک همدیگه تو بخش پیامکها یک لطیفه ی بلند ساختیم!دستمون درد نکنه!الان که از اول میخونم میمیرم از خنده تازه مامانمو آبجیمم صدا کردم تا اینا رو بخونن و یه خرده بخندن دلشون وا شه! 🙂
دوستت دارم عموی خوبم.
(دخترتون)

25 08 2009
رامینـاحسینـــــــــــــــــی

سلام بچه ها متین رو توی فیلم پنجمین خورشید دیدین؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی باحال بود…..
بیچاره چقدرهما پس گردنی زدش.!!!!
وایییی پارسال روز حسرت یادتونه؟اون از همه بهتربود!!! مامهمون داشتیم وقتی عمورونشون دادن همه سوت دست……!!!!!
امسالم که متین تو سریال هست…..

25 08 2009
آغازپايان

و همين وهمين وهمين …
دانستن کافي نيست بايد اقدام کرد خواستن کافي نيست بايد کاري کرد (گوته)
دل آدما به اندازه حرفاشون بزرگ نيست ولي حرفي که از ته دل باشه مي تونه آدم بزرگي بسازه
موفقيت پيش رفتن است نه به نقطه ي پايان رسيدن!
با شروع هر صبح فکر کن تازه به دنيا آمدي مهربان باش و دوست بدار شايد که فردايي نباشد.
دنيا خيلي بزرگه… ما خيلي كوچيكيم؛ اما غمهام به قد دنيا بزرگه چرا اينقدر بي عدالتي؟؟؟چرا؟.
وقتي ديگر نميتوان با غرور زندگي كرد. بايد با غرور مرد.
خدا تنها معشوقي است كه عاشقاني دارد كه هيچ يك از بودن ديگري ناراضي نيست و هيچگاه يكي از آنها معشوقش را تنها براي خود نمي خواهد.
بزرگ انديشي به راستي جادو ميکند. بزرگ بينديشيد تا بزرگ زندگي کنيد.
ما براي ياد گيري به اين جهان آمديم و جهان معلم ماست. وقتي تو درسي مردود ميشيم بايد دوباره ثبت نام کنيم……… و دوباره شرط ورود به کلاس بعدي ياد گيري درس فعلي است. درسهاي دنيا بي پايانند.

عمو ببخشيد كه همين الان يه قانون رو زير پا گذاشتم ولي قول ميدم آخريش باشه قول دخترونه از ته دل اين جمله چيز هايي كه من از شما ياد گرفتم و هر وقت جمله اي از كسي ميشنوم ياد حرف هاي شما مي افتم عمو ببخشيدا ميخوام رك بگم مگه شما كي هستين كه ما هرچي ميخواهيم به شما ميگيم تا حالا خودتون به اين فكر كردين ؟
من جوابشو ميگم شما صادقين ما عاشق صداقت شماييم نه عاشق داريوش فرضيايي يا عمو پورنگ ما از شما بت نساختيم ما صداقت شما رو دوست داريم .قبول نصف اين صداقت كار نويسندس. من 8 سال برنامه شمارو نگاه كردم 8 سال ياد گرفتم 8 سال باخندههاتون خنديدم با گريه هاتون گريه كردم ما جنس حرفاتونو شناختيم . و به بچگي خودمون ايمان پيدا كرديم ما شايد بزگ شده باشيم شايد من الان 18 سالم باشه ولي هيچ وقت بچگيمو يادم نميره و اين به خاطر وجود صادقانه شماست …
اين هارو گفتم كه يه چيز بگم عمو ممنون كه بچگي مارو از بين نبردين
بزرگ مرد كوچك قبول همه قوانين قبول…
عاشق صداقتت هستم بزرگ مرد كوچك
همين

25 08 2009
مشکات

سلام سرکار خانم تاجیک عز یز ………حالتون خو به ؟………((((فقط مخصوصه خانم تاجیک مهربون ))))))

من رو ببخشید از اینکه جوابتون رو د یر دادم ….گفتم حالا که تصمیم گرفتم از اینجا برم قبلش جوابه محبت ها یی رو که شما به من داشتید رو اینجا بدم …….

من پیامتون رو تو دست نوشت قبلی خوندم ممنون که همیشه نگران و به فکره منید …….از خو نه ی جدید مون پرسیدید جونم برا تون بگه که از 14 خرداد ماهه که اومدیم خون ی جدیدمون ……..

هی بدک نیست اما به خون ی کودکیم که نمی رسه ……هنوزم که هنوزه زیاد به اینجا عادت نکردم در و دیوارش سرده بی روحه ….اما …….

باورتون نمیشه هنوزم بیشتره شب ها خوابه خونهی کودکیم رو می بینم میخوام برگردم اونجا ارزومه اما حیف که دیگه امکان پذیر نیست ….

راستی من اون موقع ها هم کامنتی رو که برام گذاشته بودید تو سایت اصلی عمو خوندم راجع به دلدا ری هاتون نسبت به خو نه ی کودکیم ……..
خیلی کار ساز و تاثیر گذار بود تو اون روز های سخت همش حرفاتون جلو چشمم بود ممنون اما خواستم همون موقع ازتون تشکر کنم که یه هو سایت عمو یی جونم بسته شد و حالا مجبورم اینجا ازتون تشکر کنم ……
یادتونه خانم تاجیک که چقدر واسه عمو یی برا یخونه ی کودکیم درد و دل کردم اما همش بی فایده بود ……

دیدید ایشون هیچ وقت جوابه من رو نمیدن …….پس نوشتن برا ی چی ….. برای کسی که برا یه من ارزشی قائل نیست چرا باید نوشت …….

به حضوره عمو یی پورنگم تو این وبلاگ هم اصلا اعتقادی ندارم این رو بارها هم گفتم به خاطره همینه که دارم میرم …..

حلالم کنید و بدونید خانم تاجیک شما خیلی مهربون و دوست داشتنی هستید به خاطره تما مه محبت هاتون صمیمانه از شما تشکر می کنم ……..

(((((((مشکات بهداد فر )))))))

25 08 2009
نرگس احمدی

به نام خدا سلام عمویی من قهرم باهاتون…..عمومن چرانیستم تواین پستتون (حالا عمومیگه اخه مگه من این کامنتوگذاشتم)عموییییییییی اخه خب حسودیم شد اسمه من نبود عمو الان بشینم گریه کنمااااااااااااااا…..عمویی راستشوبگم من بایه بخشه حرفایه خانم عباسی موافق نیستم که حرفهایه احساسی نزنیم یعنی اینکه من به عموم بگم عمویی خیلیییییییییییییی دوستت دارم حرفه بدیه؟خب عمو من اگه اینو نگم که تودلم عقده میشه عمو..نمیدونم شایدم منظورشون یه چیزدیگست….عموباورکن اگه اینو نگم نمیشه که عمویی خیلیییییییی دوستت دارم بیشتر از ازاینجاتابه اسمون فرشته رویه زمین همیشه عمویه مابمون .عموفقط یه چیزه کوچولوهم بگم عمو ماه عسل خیلی قشنگ بودبه جزیه قسمتش اینکه شماگفتید جوونابیان ..عمویی همچین میگیدجوون ،عمومگه شمابیشتراز18سالتونه؟شمابریدکنارامثاله سهندکه55سالشونه بیان؟عمودیگه هیچوقت حرف ازرفتن نزن ..*برادرزادتون نرگس که عموشوفراموش نمیکنه هرگز*

25 08 2009
نرگس احمدی

سلام ابجیا……ابجی دریا من یه سی دی ازعمودارم اومده بوزنجان ..که منم ندیدمش..اهه حسرتموشنیدی؟؟؟اگه دوست داشتی ادرستوبده واسه توهم بفرستمش اینم ایمیلمdarya_i2004@yahoo.comابجی سمیه اره سه تاجوجه خریدم ولی واسشون اسم نذاشتم واسشون اولش خواستم اسمشونو کچول موچول بذارم ولی بهشون نمیاد بیچاره بچه هام اهنوز شناسنامه ندارن….عمویی ببخشیداگه پیغامم طولانی شد

25 08 2009
مشکات

سلام سلام به همه ی دوستان عز یزم ………

سلام به ((مائده ی عز یز )): شما بودی که پر سیدی رفع شبهات شد یانه مشکات ؟ نه عز یزم نشد نشد که دارم میرم …

سلام باز هم به ((خانم تاجیک)) : که احترام ز یادی براشون قائلم ……..

سلام به ((مهر فرو تن عز یز)): از من پرسیدید که از شما رنجیدم یا نه ؟ برای چی باید برنجم اخه مگه چی گفتید شما .راستش من وقت نمی کنم همه ی پیام ها یه بچه ها رو بخونم به خاطره همین اگر هم چیزی گفتید من ناراحت نشدم چون بچه ی لوسی نیستم ………

سلام به(( شیوا ی عز یز)): منم به شما سلام میکنم اونم 2 بار امیدوارم بهتون بدون من هم ایجا خوش بگذره و جمعتون بدون منم جمع باشه که هست ……

دیگه نمیدونم کی رو نگفتم بالاخره ببخشید که اگر بعضی هاتون به من عرضه ادب کردید و من نخوندم معذرت میخوام ……..

ببخشید اگر هم مثله شما پیام هام اب و رنگ و لعا ب نداره و اسم هاتون پر رنگ نیست …….

از همه ی شما ممنوم که به فکره منید و حالا که میخوام برم از اینجا از همه ی شما و از همه ی بچه ها یه اینجا حلالیت می طلبم ……..فعلا می سپارمتون به خدا ………

(((((((مشکات بهداد فر )))))))))

25 08 2009
مهر فروتن

سلام بر دوستان و عمو!

**خانم عباسی** علیک سلام! من که هستم. شما چه طوری؟ خوب آمدید وسط میدان. حرف هاتان کاملا به جاست. خوب الان آقای فرضیایی نفس راحت می کشند. حق هم دارند. یک دفعه اینجا بدجوری به هم ریخت. اما مطمئنا به خاطر روی گل شما هم که شده دوستان مراعات می کنند. به هر حال شما بین ماها بزرگ ترین.
خوب من هم به عنوان یک عضو کوچک سعی کردم کمی دوستان را متوجه اشتباهات کنم.
اما در کنار اشتباهات دوستان که حتما درصد بسیاری از آن ناخواسته است، آقای فرضیایی هم اشتباهاتی دارند که البته این هم ناخواسته است.
نمی خواهم مثل بعضی از دوستان یک سخن تکراری را بیان کنم اما یک مسئله در اینجا کمی برای بعضی ها و به خصوص تازه واردها آزار دهنده است. پاسخ چندین باره ی آقای فرضیایی به بعضی از دوستان و بی پاسخ ماندن درصدی دیگر این شبه را به وجود آورده که ایشان به بعضی از دوستان بیشتر توجه دارند. حتما شکایت این دوستان را در اعتراض به عمو دیده اید: » نمی دانم چرا جواب مرا نمی دهید شاید به خاطر این است که من کمی گنده شده ام و قدم هم از خیلی های دیگر بلندتر است شاید هم به این خاطر است که خارج از ایرانم.» » عمو من نمی دانم چرا شما این قدر از من بدتان می آید» و خوب نمونه ها بیشتر است. من فقط دو نمونه آوردم.
خانم عباسی امیدوارم از دست من دلخور نشوید و مخصوصا ** آقای فرضیایی**. امیدوارم سوء تفاهم به وجود نیاید. اما یک سئوال از آقای فرضیایی. شما می گویید: » وقتتان را زیاد صرف اینترنت نکنید.» خوب تصور کنید کسی می آید و برای شما پیام می گذارد. بی پاسخ ماندن این پیام آیا به هدر رفتن وقت شخص نیست؟ به هر حال با این قصد می آیند که پاسخ شما را دریافت کنند. شاید شما در پاسخ بگویید بعضی ها وقتی پاسخی می گیرند. دوست دارند این وضعیت ادامه دار شود. سخن شما درست. اما آیا چندین باره پاسخ دادن به یک شخص و بی پاسخ ماندن حجمی دیگر به نظر شما درست است؟ شما پاسخ بدهید که حداقل را انجام داده باشید، تا حداقل سخن ها بخوابد. نمی دانم توانستم منظورم را برسانم یا نه؟
در پایان **تشکر ویژه باید داشته باشم از آقای فرضیایی** می دانم اداره این وبلاگ کمی سخت است اما سعی کنید حال که تصمیمی گرفتید *بهترین باشید*. باز هم می گویم گرچه بسیار تکراری است. امیدوارم از دست من *دلخور نشوید*.

25 08 2009
مشکات

وای خودم هم خندم گرفت ……..الان میگید بچه ها ………مشکات نه به اینکه چند روز نمیاد نه به اینکه وقتی هم میاد شونصد تا پیام میذاره ……….

ببخشید دیگه پیام ها یه اخری هست که اینجا می نو یسم این یه نمو ره رو هم تحمل کنید میرم …..می رم تا این جناب اقا ی عز یز عمو یه ناشناس هم خیالش راحت بشه از دسته منو شک هام ………

به قوله (( پنگول)) : اقا عز یز جناب با شما هم ندارم ندارم من حوصله ندارم حوصله ی بودن تو وبلاگی رو که عمو پورنگ توش نیست با شما هم ها اقا یه عمو یه ناشناس من دارم میرم ها ……..تصمیمتون عوض نشد هنوز هم نمی خواهید اگه عمو پورنگید اسمه من رو تو برنامتون بگید ؟

باشه اکشالی نداره گفتم که عمو ییم سایته اصلیش رو بالاخره باز میکنه باز میکنه و منم میرم میگم عمو من تو اون و بلاگه باورم نشد ها …حرفتون رو گوش دادم که فقط سایته خودتون بیام اره ……

26 08 2009
ژاله فرهادروش

به نام خدای بخشنده
سلام آجی ها و عمویی
شیرین گل گلکم!آپ کردم.گفتی خبر بدم!
آپم فقط شد عکس!
(دخترتون)

26 08 2009
فياضي

به نام خدا
.
.
عمو مي تونم يه چيز كوچولو در جواب دوستمون » ژاله فرهادروش» بگم
چرا تا يه سني برادرزاده باشي؟!
تا هر وقت بچه باشي، برادرزاده ي عمويي
اينو شك نكن
منظورم از بچه اصلا قد و قواره و تن صدا و سن و… نيست، منظورم صداقت كودكانه است، منظورم پاكيشه، منظورم اينه كه دلنگرونيهات از داشتن عروسك پشت ويترين تجاوز نكن
آرزوهات رنگ ماديات نگيره، اگه دور از جون بهت گفتن فلاني رفت پيش خدا
باور كني كه آره رفت پيش خدا
و….
شايد غريبه ها يه روز با هم آشنا بشن اما هيچ وقت آشنايان با هم غريبه نميشن (منظورم خارج از دنياي مادياته)
التماس دعا

26 08 2009
فياضي

عمو
من يكي شاهد بودم پنجشنبه و جمعه جواب اكثر كامنت ها رو مي داديد، مگر يه نفر چند كامنت فرستاده بود كه بازهم جواب رو تو يكيش مي ديد، من اشتباه مي كنم؟
مگه وعده ي دريافت پاسخ پنجشنبه و جمعه نبود؟!
يه چيز ديگه
آيا براي كامنت هايي كه جوابي نداره هم بايد جواب داد؟!
يكي مثل من دم به دقيقه مياد و از اتفاقات روزانه ي زندگيش مي گه(مثل بچه ها كه خسته از يه روز بازي مي خوابن و در خواب بلند بلند اتفاقات اون روز رو مرور مي كنن) براي اين هم نياز به جواب هست
مثلا حتما عمو در برابر » امروز چه برنامه ي خوبي داشتيد» بايد پاسخ بدن» از توجه شما ممنون» مگر جز اينه كه گاهي ثبت نظر به معني پاسخ دادن به اون نظر است، حتما همه چيز بايد با رنگ نارنجي يا سبز تو چشم باشه؟
عمو
اينها سوالي نبود كه بخوام تو بخش » پاسخ به سوالات» درج كنم حكم نامه ي سرگشاده داره

26 08 2009
فياضي

و يه حرف هم به » مشكات»
من اگه جاي عمو بودم مي گفتم » مي خواي بري خوب برو ديگه چرا هي خط ونشون مي كشي»
يه سوال
شما حضور خانوم تاجيك رو پذيرفتي اما وجود عمو رو باور نمي كني؟!!!!
اگه اينجوري كه شما ميگين باشه، عمو بايد يه ليست از كل ما ها در بيارن تو برنامه اسم ببرن، ديگه توقع هم حدي داره ها
برنامه ي كودكه مثل اينكه
ببين اينجا فضا كودكانه است يعني آدمها تو سنين مختلف و حتي خيلي بيشتر از تصور شما ميان اينجا تا با حرفاشون بچگي كنن، اما برنامه يه مكان كاملا كودكانه است و تاكيد اكيد روي سن داره
اصلا جور در نمياد كه مهمونهاي برنامه جوون هاي 18 -20 سال باشن كه چي دوست دارن بچگي كنن، درخواست شما هم و اصرارتون براي انجامش حكم همين حضور جوانان تو برنامه ي كودك رو داره
ختم كلوم
دوست من مي خواي باور كني اينجا مربوط به عموست، باور كن و مثل ما بچگي كن
نمي خواي اصرار نكن در كاري كه به دلايلي درست نيست انجامش

26 08 2009
فياضي

و نهايت
عمو
به خاطر اين نظرات شرمنده
فكر كردم اينها يه روز سوالات و ابهامات من بود كه به جوابش رسيدم البته نه اينكه شما جواب داده باشيد (كسي باز فكر نكنه عمو جواب منو مي دن و شمارو نه)
گفتم شايد بتونم جواب دوستان رو داده باشم
قصد بي ادبي نداشتم
موفق باشيد
التماس دعا
خدانگهدار

26 08 2009
ژاله فرهادروش

به نام خدا
سلام!فقط یه حرف کوچولو با مشکات!
عزیزم اگه با اسم خوندن بهت ثابت میشه که عمو اینجاست پس برو کامنت بچه هایی که اسم داده بودن رو ببین ..اسماشون آشناست نه؟! عمو توی برنامه خوندشون.چه فرقی داره اسم تو یا اسم یه بچه ی کوچولو؟
دلم برات تنگ میشه…اما اگه حس خوبی نداری..خدانگهدارت باشه.ما منتظرت می مونیم!
(دخترعموت)

26 08 2009
فاطمه

به نام نامی یار** چشمه نور ** دوستدار آل رسول
سلام عموی گلم
با همه قانونا موافقم و بهشون عمل میکنم به جز قانون شماره 5…آخه اگه اینجا به عمو نگیم دوست داریم کجابگیم؟ کی بگیم؟ اصلا با این خلوص نیت – صداقت وبا این لحن بچه گانه به کی بگیم؟…
خیلی دوست دارم عمو جونم
روزه نمازاتون قبول درگاه حق
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
فعلا

26 08 2009
نسترن

علامت سوال عزیزم (ببخشید اسمت رو نمی دونم) با همه ی قانون هات موافقم و همه رو تایید می کنم الا یکیش : یکی از همین بندها نوشته بودت توقع نداشته باشیم عمو به همه جواب بده قبول ولی عزیزم یه جایی مثل طرح یک سوال یعنی جایی وجود داره که من و تو یا هر کس دیگه ای سوال می پرسه که جواب بگیره اگه واقعا توان پاسخ گویی وجود نداره اصلا می تونه همچین جایی نباشه میدونی مثل چی می مونه اینی که سر کلاسی معلمت مدام تکرار می کنه اگه سوالی داری از من بپرس تو اولش خجالت می کشی ولی وقتی اسرار معلمت رو می بینی مسر می شی که بپرسی حالا فکر کن تو با کلی امید سوالت رو پرسیدی اون وقت با بی توجهی معلمت رو به رو شی چه حسی بهت دست میده اون معلم اگه نمی خواست جواب تو رو بده می تونست بهت نگه از من بپرس اینجا هم همینه جلوی هر کامنتی که جواب داده شده از جمله خود من گفته شده برای سوال کلیک کن منم سوالم رو پرسیدم زیادم نبود خیلی مثل من بودن و جواب نگرفته بودن ولی اگه واقا جوابی واسه سوال من نبود می تونست طرح یک سوال هم نباشه من بی احترامی به کسی نمی کنم من عمو فرضیایی رو از ته ته ته دلم دوست دارم ولی حالا که از شر کنکور راحت شدم و می تونم راحت باهاش ارتباط برقرار کنم بی توجهی من به هم می ریزه علی علی


سلام ممنون از شما در این مورد حق با شماست اما روش پاسخ دادن من فرق می کنه دعوت شما به دیدن برنامه ماه عسل از 24 ساعت قبل یکی از همون فرق کردنهاست که کلی از سوالهای مطرح شده رو پاسخ دادم جورای دیگه ای هم هست که تا آخر هفته نمونه ای آن را خواهید دید من بازم میگم بپرس ولی قبل از سوال کردن با خودت خلوت داشته باش چه هدفی از پرسش داری.. اینکه مثلا من در کدوم کوچه جنوب شهر سکونت دارم چه دردی را از شما دوا می کند و یا چه اطلاعات دست اولی به شما می دهد..؟؟؟… برای طرح سوالات هم فقط اینجا کلیک کنید

26 08 2009
مریم

بنام خدا
سلام به عموی مهربون و به تمام ابجی های گلم.
اول یه تشکر ویژه کنم از عمو پورنگ عزیزمون که اینجا رو گذاشت تا بیشتر پیش هم باشیم بیشتر حرف بزنیم و بیشتر بگیم. و این دوستی هامون بیشتر از گذشته و صمیمی تر از همیشه شده. بازم ممنونم عمو جون.
شما علاوه بر اینکه بهترین هستید بی نظیر هم هستید هیچ جای دنیا به خوبی شما ندیدم و هیچ وقت هم نمیبینم.
حالا اگه اجازه بدید یه گپ وگفتگویی هم با دوستای نازنینم ابجی های گلم کنم
که دلم برای تک تکشون یه ذره شده ببین انقدر(.)

سلام به همه شما دوستان گلم و طاعات و عباداتتون قبول و اینکه التماس دعا…..
همای عمو
معصومه جان
رامینای گلم
شیوا محجل عزیز
شیما دهقان گل
سیده فائزه گلم
دیناحسینی
مهسا خانم روحی
نیلوفر جونم
حسنا حسنی
سحر خانم
مشکات جون
فاطمه خانم و زهراخانم متقی
جیهه خانم هادی زاده
سمیه خانم تاجیک
مهرفروتن عزیز
سمانه کاویانی جونم
دارینوش
دریاچه
زینب خانم
مرضیه احمد زاده
الهام خانم گل
شیرین گلم
محدثه خانم
ترانه خانم گل
زهرا خانم گلم
و…
خانم عباسی(؟؟) درسته دیگه این طوری بود که تو کامنتها خوندم.
راستی خانم عباسی شما چند سالتون هست؟این ادرس وب منه http://www.maryamdpf.blogfa.com خیلی کنجکاو شدم. البته ببخشیدا فوزولیه. ولی می خوام بدونم.
و………
بقیه دوستان نمی دونم جا گذاشتم یا همینا هستید . به هر حال سلام به همه ی شما….
و
و
….

آبجی مائده گلم سلام خانمی نماز و روزه ات قبول عزیزم.الهی من قربون محبتت برم. منم دلم برات تنگ شده بود. در مورد اون موضوع که گفتم عمو اومده و حالی از ما نمی پرسی یه شوخی بود ببخشید . یه چیزی مائده جون یعنی دیگه نمی خوای وبلاگتو و اپ کنی و سرو سامونش بدی؟؟؟؟ مائده جون من همیشه علاوه برتو ابجی گلم برای همه کسایی که نیزمند دعا هستند دعا میکنم توهم یادت نره پای سفره افطار وقت اذان تو اون لحظه قشنگ شیشه ای منو از دعای خیرت فراموش نکنی. یه چیزی میبینی وقتی ادم قران میخونه چقدر سبک تر از همیشه میشه من که وقتی قران را ختم میکنم انگار احساس میکنم میان دستان خدا هستم .. گفتی هم محلی عمو اره تو که میدونی رفتم از عمو پرسیدم عمو هم تایید کرد که خوشبختیم. من عاشق این شعر شدم . راستی مت کاملش رو برام میذاری(خونه ی ما دوتا اونقدرا دور نیست….) راستی من بانظرت موافقم که عمو یه موضوع واحد انتخاب کنه و ما دوستان کهمیایم ینجا راجع به اون موضوع بحث کنیم . من موافقعیتم را اعلام میکنم. مائده جونم خیلی دوست دارم. مراقب خدتو مهربونیات باش گلم. التماس دعا

سلام ابجی ژاله جونم طاعات و عبادات تون قبول. منو هم از دعای خیرتون تو لحظات طلائی افطار فراموش نکنید.

سلام ابجی شیوا صرامی نمازو روزتون قبول راستی شیوا جون من الان جزء4 قران هستم نتونستم بیام تو بلاگت و خبری از اون ختم قران بگیرم و ببینم چه خبره … می خوام جزء8 و دوبار بخونم . اگه خبری داری بی خبرم نذار یادت نره ها…… التماس دعا.

26 08 2009
ژاله فرهادروش

به نام خدای مهربون
سلام عمویی
الان سحره!عمو قرآن نخونده امو جبران کردم!!!
عمو از دیروز داشتم به این فکر میکردم که چه خوب میشد اگه همینقدر که روی ناراحت شدن عموییم حساسم روی ناراحت کردن خدا هم حساس باشم!
عمویی جونم دیشب که فکر میکردم ازم ناراحتین 2 رکعت نماز خوندم!و دعا کردم که منو ببخشین و بدونین که قصدی نداشتم..اما عمو،خیلی وقته 2 رکعت نماز حاجت نخوندم برای اینکه خدا منو ببخشه..!
التماس دعا عموییه مهربونم…چه خوب که یه عمو دارم که میدونم تا همیشه دخترشم!آخه میدونین عمو،
عموهای تنی آدمم گاهی وقتی برادرزاده هاشون بزرگ میشن دیگه یادشون میره…
*عموجونم خیلی دوستت دارم*
(دخترتون)
____________________________________________________________________________
آرزوی من: خدایا میشه پاک خاک بشم؟لطفا!؟

26 08 2009
سرزمین رویاها

به نام حضرت دوست
سلام به شما بهترین عموی دنیا
خسته نباشید
وای عمو دیشب متین رو تو فیلم «خورشید پنجم»، درست گفتم؟
نمیدونم. به هرحال یا «خورشید پنجم» یا «پنجمین خورشید» دیدم……خیلی خوشحال شدم وقتی دیدمش…..و چون اون فیلم رو، خب یعنی هیچکدوم از فیلمای ماه مبارک رو نمیبینم….ولی از امشب میخوام بشینم پای فیلم همین «خورشید که نمیدونم پنجمینه یا پنجمه» 😀
امیدوارم عموجون چیزی از حرفام متوجه شده باشین 🙂 آخه همش شد «خورشید» «پنجم و پنجمین» 😀
عموجون ازتون سپاسگذارم که برامون دست نوشت جدید گذاشتین. هنوز نخوندم. الانه میخونم. پس فعلا…..نه نه نمیرم، الانه زودی دوباره میخوام بیام و بنویسم براتون 😀
فقط قبلش یه بار دیگه ازتون دعوت میکنم که یه سر به «سرزمین رویاها» بزنین 🙂
ادرسش هست
http://sarzamin-royaha1352.blogfa.com/

26 08 2009
سرزمین رویاها

عمووووووووووووووووووووووووووو منم سایتتون رو میخوام 😦
چرا دیگه برام باز نمیشه؟؟؟؟؟ 😦
حتی این «البوم عکسا»یی هم که اینجا هست. روش که کلیک میکنم. همش فیلتر و فیلتر 😦

26 08 2009
سرزمین رویاها

بله. درسته. کاملا حق با شماست.
خییییییییییییییییییییییییییلی قشنگه. هم قوانین و هم همه اش 😀
حالا منم یه عذرخواهی به عموجونمون بدهکار هستم. که عموجون اگه اجازه بدین میخوام هم اینجا ازتون عذرخواهی کنم هم تو بخش سنگ صبور .
نه نه نمیخوام قوانین رو زیر پا بذارم و کامت تکراری بدم. من غلط بکنم اگه بخوام همچی قوانین مهم و قشنگی رو زیر پا بذارم. فقط میگم چون عمو ممکنه اینجا این دیدگاه منو نخونه برا همین تو سنگ صبور هم مینویسم.
حالا چرا سنگ صبور؟
واسه اینکه دیروز یه چیزی تو سنگ صبور برا عموجون نوشتم که… احتمالا عمو با خوندنش از دستم دلخور میشن. عموجون تروخدا منو ببخشین. عموی بزرگ و مهربونم ببخشید. بخاطر همون دیدگاهی که دیروز، البته با اسم خودم براتون گذاشتم.
قربونتون بشم عموجونم و فعلا خدانگهدارتون
اگه وقت کردین حتما یه سر به «سرزمین رویاها، سرزمین عموپورنگ» بزنین.

26 08 2009
سرزمین رویاها

با اجازه ی عموجونم 🙂
………………………………..
سلام به همه ی بچه ها. همه ی برادرزاده های بهترین عموی دنیا و خود بهترین عموی دنیا. طاعات و عبادات تون مورد قبول درگاه حق.
از همه تون دعوت میکنم که به سرزمین رویاها بیاین و اگه دوست داشتین با قبول قوانین سرزمین یکی از اهالی خوب سرزمین رویاها بشین.
منتظرتون هستم.
دعوتنامه

و ادرس سرزمین
http://sarzamin-royaha1352.blogfa.com/

خدانگهدارتون

با تشکر
سرزمین رویاها

26 08 2009
سرزمین رویاها

عموجونم ازتون سپاسگذارم که دیدگاههامو تائید کردین. واگه ممکنه این اخریشو هم تائید کنین 😉
خب دیگه برم. 😀
خدانگهدارتون

26 08 2009
هماي عمو

سلام عمو
سلام دوستانه عزيزو گرامي
وسلام **مهرفروتن** دوست بزرگوار و دلسوز مااا.
واما پاسختون:
اول اجازه بديد ازتون تشكر كنم بابت اين دلسورزيتون. ازتون واقعا ممنون و متشكرم.
اما اينكه من اون موقع گفتم عمو نميتونم بنويسم به معناي حرفي ندارم نبوده من اولش گفتم عمو پره حرفم. منتها اونقدر حرفا توسرم شلوغ پلوغ كرده بودن كه نميدونستم چه جوري بايد بگمشون.
اينكه گفتين ناراحت نشم بايد بگم كه اصلا ناراحت نشدم به خدا. چون من اينو هم از بابام و هم از عموييمون ياد گرفتم كه وقتي كسي اشكال كارامو ميگه يعني دوسم داره وميخواد من خوب باشم وبي عيب. واين كار شما همون طور كه اولشم گفتم يه دلسوزيه . دلسوزي براي خوب شدن يكي از دوستاتون. مطمئنا قصد شما هم همين بوده. ( ميخواهم يه بار، كاملا بي طرف،به عنوان يك باز ديد كننده بيايي و فقط يك بار دل به دريا بزني و نوشته هاي خودت رو بخوني) ببخشين من ازين قسمت صحبتتون زياد چيزي دستگيرم نشد يعني ميدونينن منظورتونو نفهميدم. اخه چند تا معني ميتونه داشته باشه. اگه برام مشخص كنين ممنون ميشم و پاسخ ناچيز منو درمقابل صحبت هاي هوشمندانتون دريافت ميكنين. اما قسمت بعديه صحبتتون: من هشت ساله ارزوي صحبت كردنه با عمومو هميشه داشتم ولي هيچ وقت سعادتشو نداشتم. شايد الان اگه مطالبم اينقدر طولاني ميشه گفت به خاطر اينه كه بعد اينهمه مدت كلي حرف تو دلم جمع شدن اگه يه نگاه كوچولوي ديگه بندازين بعضي از بچه هاييم كه بامن همدردن كامنتاشون مشكل منو هم شايد داشته باشه ولي اينم بگم كه واقعا قبل از اين كه بچه ها تصميم به گفتنه اين كه كوتاه بنويسيم براي عمو بگيرن خودمم حداقل از ترس خسته شدن عمو و خدايي نكرده رفتن عمو اين تصميمو گرفتم ولي ديدم مطالبمو كوتاه نميتونم خيلي بكنم ولي ميبينين كه دارم روزي يه كامنت تقريبا براي عمو ميزارم. البته در طول روز زياد ميام و مطالبه بچه ها و خوده عموييو ميخونم.
من در طول روز كار خاصي ندارم و به جز اومدن پيش عمو و ديدن برنامه هاشون بقيه ي وقتم خاليه اين وقت خاليه من ساعت زياديو در برميگيره كه ميشه توش خيلي چيزاي خوب و جا داد مثل همين صحبت كردن باخدا كاري كه همه ميكنن ومخصوصا توي اين ماه كه همه واسش سرو دست ميشكنن و منم عينه بقيه اما بااين حال بازم اين مسئله رو كه مدتهاست به لطف خانواده ام وعموييم اويزه ي گوشم كردم رو باز به خاطر تاكيد شما دوست عزيز و دلسوزم اين اويزو سفت تر ميكنم . البته بهتره اين كاراي خوبمون فقط واسه اين ماه نباشه . اي كاش همه ي ماه هامون واسه خودش به نوعي ميزبان واقع شه.
بازهم ميگم كه ازتون ناراحت نشدم واتفاقا كلي ممنون. والتماس دعا
ودر پايان بازم شرمنده چون طولاني شد كامنتم
براي عمو وتمام دوستانم ارزوي سلامتي دارم.

خداپشت و پناهه هميشگي عمو وخانواده ي پر مهر عموجون و تموم كساني كه جايي توي قلب عمويي دارن باشه الهي.

26 08 2009
هماي عمو

راستي يه چيز ديگه هم اگه به اين قوانين اضافه شه خوبه.
اونم اينه كه:
به قولايي كه توي كامنتامون ميديم عمل كنيم.

26 08 2009
مریم

بنام خدا
سلام
من کاملا با 10 موارد خانم عباسی موافقم
ما هر روز وقت میذاریم البته من هر روز نمیام ولی ما هر موقع که وقت میکنیم میام اینجا ت یه جمع دوستانه در کنار عمو پورنگمون داشته باشیم.
اگه سوالی داریم که به جا باشه و لایق جواب دادن بپرسیم .
اگه ما میایم اینجا این نیست که عمو حتما حتما بید به کامنت ما جواب بده یا اینکه عمو رو مجبور کنیم ایه و قسم که جوابمونو بده . نه دوستان این درست نیست.
ما میایم اینجا که با هم حرف بزنیم که اگه از هم دور هستیم تو شهر هم دیگه نیستیم از حال و روز هم با خبر بشیم باهم در کنار عمو بیایم و گپ دوستانه بزنیم اگه جوابی بود پاسخگوی هم باشیم نه اینکه عمو یکه و تنها به همه ی ما جواب بده.
پس دوستای گلم بیایم یکم از توقعاتمونو کم کنیم و به عمو تو بهتر شدن و به روز شدن اینجا کمک کنیم.
این بهتر نیست بچه ها؟مگه نه عمو جون؟
امیدوارم که در لحظه لحظه زندگیتون بهترین و انتخاب کنید و بهترین باشید.
التماس دعا
خدانگهدار

26 08 2009
مریم

ببخشید عمو جون من یکم غلط دیکته ای دارم یعنی حروف جا افتاده ببخشید

26 08 2009
مریم

به قول عمو جون پشتکار و علاقه رمز موفقیت است درکنار تووکل بر خدا.
ما هم هم پشتکار داریم برای بهتر بودنمان و هم علاقه داریم به هم به عمو
پس با توکل به خدا
پیش به سوی بهترینا……….

26 08 2009
آغازپايان

باز داريم ميزنميم زير قولمون چرا همه انقدر زياد نوشتين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

26 08 2009
مریم

یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد
نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد
خطی ننویسم که آزار دهد کسی را
یادم باشد که روز و روزگار خوش است
و تنها دل ما دل نیست.
یادم باشد جواب کین را با کمتر از مهر و جواب
دو رنگی را با کمتر از صداقت ندهم
یادم باشد باید در برابر فریادها سکوت کنم
و برای سیاهی ها نور بپاشم
یادم باشد از چشمه درس خروش بگیرم
و از آسمان درس پـاک زیستن
یادم باشد سنگ خیلی تنهاست …
یادم باشد باید با سنگ هم لطیف رفتار کنم مبادا دل تنگش بشکند
یادم باشد برای درس گرفتن و درس دادن به دنیا آمده ام … نه برای تکرار
اشتباهات گذشتگان
یادم باشد زندگی را دوست دارم
یادم باشد گره تنهایی و دلتنگی هر کس فقط به دست دل خودش باز می شود
یادم باشد هیچگاه لرزیدن دلم را پنهان نکنم تا تنها نمانم
یادم باشد هیچگاه از راستی نترسم و نترسانم
یادم باشد از بچه ها میتوان خیلی چیزها آموخت
یادم باشد پاکی کودکیم را از دست ندهم
یادم باشد زمان بهترین استاد است
یادم باشد قلب کسی را نشکنم
یادم باشد زندگی ارزش غصه خوردن ندارد
یادم باشد که آدم ها همه ارزشمند اند و همه می توانند مهربان و دلسوز باشند
یادم باشد زنده ام و اشرف مخلوقات

26 08 2009
بهار

ســـــلام به عمو داریوش عزیزم
عمو من از دیروز خیلی فکر کردم…
به این نتیجه رسیدم آدم اگه مواظب نباشه حتی کسی رو که خیلی دوستش داره هم میتونه ناراحت کنه!
عمو یه چیزی تو فکرمه دارم دل دل میکنم که بگم یا نه!شاید تو قسمت پیامکها گفتم!
دوست ندارم دوباره یه موج جدید راه بندازم!!!
به امید دیدار
————————————————————————————————————————-و اما آرزو: راستش تا قبل از کنکور بزرگترین آرزوم این بود که یه رتبه خوب بیارم،اما حالا که رتبم خوب شده فکر میکنم چه آرزوی کوچیکی داشتم! الان 5،6 تا آرزو دارم اما نمیدونم کدومشون مهمتره،اگه فهمیدم براتون میگم!!!

26 08 2009
ARviN

سلام عموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو جووووووووووووووووووووون
خوبين شما
راستيتش من فكر اينونمي كردم كه انقدر علاقه به وبلاگ نويسي داريد.
خوب اينم باعث مي شه كه افرادي مثل من تحريك وبلاگ نويسي شن.
عمو جون اميدوارم غم نداشه باشي.
فعلا باي

27 08 2009
ARviN

سلام عموووووووووووووو جون
فدات شم.
اميد وارم خوش باشي.
عموووووووووووووووووووووو اووووووووووووووووووووووووون شعر در قندون لب خندون رو مي شه دوباره بخوني.دلم هواشو كرده
————–
فعلا آرزوم رو نمي گم
باي عمو

پاسخی بگذارید

