پاسخ به سوالات شما

20 08 2008

به نام خدا

با سلام به دوستان

هدف از ایجاد این صفحه  پاسخگویی به سوالات تک تک شما دوستان و بچه های سراسر ایران و جهان می باشد از طرفی  کامنت گذاری شما در پست های مختلف  ضمن  تداخل با سایر نوشته ها  که باعث بی نظمی در وبلاگ  و  تولید اشکال در پاسخگویی به آنها می کند پس لطفا با توجه به موضوع نوشته ها  کامنت بگذارید  همچنین    از سوالات تکراری پرهیز کنید جواب ها به نحوی خواهد بود که بقیه دوستان هم بتوانند ببینند  خواهشمند است قبل از طرح سوال در بین  جواب هایی که داده شده به دقت نگاه کنید  شاید سوال شما رو قبلا جواب داده باشم  انتظار هم نداشته باشید سریعا به جواب برسید  کامنت ها تایید خواهند شد  و در ماه  یک  بار  پاسخ داده خواهد شد  از نقطه نظرات و انتقادات و پیشنهادات شما  استقبال می کنم البته برای  سبکتر شدن  در این زمینه  دوستان  لطف کنند  اگر جواب سوالات برخی از دوستان را می دانند  که از طریق خواندن مصاحبه های من در مجلات و روزنامه ها  به  آنها رسیده اند  در همین پست به دوستانشون بگویند که من نیز نظارت دارم و در صورت  صحت و درستی آنان  را تایید می کنم که بقیه هم ببیند  تو این  پرسش و پاسخ  حضور فعال داشته باشید

کارها

Information

96 responses

20 08 2009
مینا اصلاح پور

عمو پورنگ سلام
می خواستم از شما بپرسم که شما برای ایام قدر و شهادت حضرت علی ع برنامه اجرا می کنید یا نه ؟؟؟؟
اگه برنامه ای مناسب با این روزها داشته باشید خیلی خیلی خوبه .
برنامه ای دارید ؟؟؟


سلام ممنون از تو میناجان دختر گلم گفته بودم که اون روزا برنامه ندارم ماه مبارک منو هم یادتون نره برام دعا کنید در ضمن به دوستانت هم بگو برای سوالات هم کلیک کنند

20 08 2009
مائده

مرسی عمو جونممممممممممممم

خوب حالا میپرسم ….

کلا چیزی راجب نوستالژی میدونید ؟؟؟ نویسندش رو میشناسید ؟؟؟ ( الان عمو میگه بله خودم هستم )

20 08 2009
شیرین

سلاممممممممممممم عمویی 🙂
عمو یه سوال کی قراره جشن تولد بگیرین؟؟؟؟؟عمو داریوش 29 روزه شدینا!!!!
عمویی منتظرم…..چشمم به مانیتور خشک شد ….پس کی اعلام میکنید!!!!!!!
عمویی فقط محدودیت سنی نداشته باشه ها!!!! ماها که کودک نیستیم هم بتونیم بیایم 🙂
منتظرمممممممممممممممممممم
بای


سلام عجله نکن اگر خبری بود اطلاع میدم برای سوالات هم کلیک کن

20 08 2009
شیرین

سلام عمو داریوش 🙂
عمویی چرا عکسی از فوق برنامه برامون نمیزاری؟عکسای پشت صحنه برنامه رو میگما!!!!!


سلام هفته بعد حتما انجام میدم برای سوالات هم کلیک کن

20 08 2009
شیرین

دوباره سلاممممممممممممممممم عمویی 🙂
عمو چرا دیگه دستنوشته هاتونو با خط خودتون نمیزارین؟؟؟؟
اخه من عاشق دست خطتونم!!! 🙂

20 08 2009
هماي عمو

سوال كه زياد دارم اما از كجا شروع كنم عمو؟؟؟؟
مهمترينش فك كنم اينه كه عمو من احيانا اينا رو خواب نميبينم عمو؟؟؟
واقعا عمومون اومد پيشمون؟؟؟

20 08 2009
ژاله فرهادروش

به نام خدا
سلام
عمو قول میدم حواسمو جمع کنم هر کامنتی رو تو بخش مربوط به خودش بذارم تا شما اذیت نشین….
عمو اینجوری بهتره..ماهی دو بار..آخه اگه هر روز بخواین جواب بدین خیلی خسته میشین…
عمو ماهی دو بار یه خوردخ کم نیست؟؟؟! میشه هفته ای یه بارش کنین که بشه ماهی 4 بار؟!
ممنون عمویی جونم
(دخترتون)

20 08 2009
شیوا محجل

به نام او.. مهربونه خدا
سلام عموجون.. یه سوال داشتم. میشه امسال اگه اومدید تراکتورسازی تبریز اینجا بهمون بگید؟

فوق العاده فوق العاده اخرین خبر……..
1.عموپورنگ در مجله کولاک نیمه اول شهریور
2. یه عکس خوشگل تازه از عمو. اینم ادرسش:

روی عکس کلیک کنید

وبلاگ عموپورنگ

تقدیم به عموی گلم و تمام دوستدارانش
کی از همه خوشگل تره؟؟ عموجون من
کی از همه خوشتیپ تره؟؟ عمو عمو عمو پورنگ
عموجون دوستت دارم…
خدانگهدار


سلام دخترم ممنون باشه حتما خبرتون می کم بابت عکسی هم که گذاشتید ممنونم برای سوالات هم کلیک کن

20 08 2009
مهر

سلام! من الان شطرنجی شده ام… یک سئوال! هر کسی از ظن خود شد یار من یعنی چی؟

20 08 2009
مریم

سلام عمو
تو رو خدا اگه جشنی داشتید منو هم بی خبر نگذاریداااااااااا
خواهش


سلام حتما خبرش رو در وبلاگ خواهم گذاشت برای سوالات هم کلیک کن

20 08 2009
ژاله فرهادروش

به نام خدا
سلام عمویی
عمو امروز که از دکه روزنامه فروشی رد میشدم یه حسی میگفت بایستم…ایستادم اما این مجله رو ندیدم…
عمو عکسی که شیوا گذاشته آدرسش درسته فقط بهشwww رو خودتون اضافه کنین..باز میشه..
(دخترتون)

20 08 2009
مریم

سلام عمو جون
ببخشید نا خواسته بود سوالم تکراری شد
شرمنده ببخشید عمو جون.
بخشیدید؟
یه سول دارم شما تو یه مصاحبه گفتید که در جنوب شرقی تهران ساکن هستید. درسته؟
یه جایی هم خوندم در خیابان پیروزی؟
می دونم که همین اطراف هستید درسته؟
اخه منم همین حوالی زندگی میکنم.
البته شرمنده فوزولیه.
شاید الان بگید که دیگه تو حریم خصوصی من وارد نشید.
ولی خب یه سوالی بود که تو مصاحبه هاتونم انجام میشد و شما جواب می دادید. البته اگه می خواستید.
بازم اگه ناراحتتون کرد با این سوالم ببخشید.
خدانگهدار


سلام خوشبختم!!! طرح برای سوالات هم فقط اینجا کلیک کنید

20 08 2009
ژاله فرهادروش

به نام خدا
وای…نه..عمو پس 3 شب احیا نیستین..من نمیفهمم چرا!اما هر چی هست با گفتن من عوض نمیشه…تصمیمی که گرفته شده عوض نمیشود!!!! 😦
(دخترتون)

20 08 2009
??

سلام
سعي مي كنم سوالم رو كوتاه بنويسم تا شما اذيت نشيد
واقعا براي من سواله كه چشم هاي شما الان در چه حاله؟
دوست نداشتيد جواب نديد


سلام در حال دو دو


20 08 2009
زينب(معروف به زي زي )

عمو جونم، اگه یه بنده خدایی هنوز هم باورش نشده باشه که این خودتونین که جواب میدین باید چیکار کنه؟
آخه من اونقدر از همه دروغ شنیدم، اونقدر پیش اومده که با سادگی یه چیزی رو باور کنم و بعد پشیمون بشم، دیگه به هیچ چیز اطمینان ندارم

20 08 2009
هماي عمو

عمو الهي ….
عمو به خدا داريم نگرانتون ميشيم كم كماااا.
واقعا چشماتون اذيت داره ميشه؟؟؟؟
عمو انگار عادت ندارين چون زود به دو دو افتاده عمو .

20 08 2009
نسیم

سلام عمو جون خسته نباشید

یک سوال چرا دیگه سایتتان باز نمی شه
سوال دیگه اینکه این صفحه البوم عکس هم با زنمی شه

سلام درست خواهد شد برای طرح سوالات هم فقط اینجا کلیک کنید

20 08 2009
معصومه ی زمینی

به نام خدا
حاجی گلم سلام
حاجی دیروز یه نور فلش مانندی تو طول برنامه می زد اگر فضولی نباشه(که می دونم هست)نور چی بود؟
مهربونم یه چیز دیگه رو هم می خواستم بپرسم من 16/4 براتون یه نامه پست کردم همراه نامه ام یه یادگاری که سه تا قاب بهم پیوسته است که خودم براتون درست کردم وعکسا تون رو هم چاپ کردم و داخل قابها قرار دادم.
(کاش تو عکاسی بودین و می دیدین آقا چه جور با تعجب نگاهم می کرد)یه اتیکت فلزی «یاعلی»ویه مهر و تسبیح و جانماز هم که سوغات کربلا است رو براتون فرستادم حالا دوست دارم ببینم به دستتون رسیده یا نه؟
دوستدار ابدیتان معصومه


سلام ممنون از شما معصومه دختر گلم برای طرح سوالات هم فقط اینجا کلیک کنید

20 08 2009
نیلوفر

به نام خدا
بلام عمو جون
چشم در هر قسمت که مربوط هست کامنت میزاریم
عمو سوالم .البته ممنومکه این فذصت رو دادین
عمو …وای سوالام زیاده
ولی حالا اولیش .عمو این چند روز که علی نیومده بود .اتفاقی براش افتاده بود .آخه حس کردم روز چهار شنبه پایین چشم چپش کبوده

20 08 2009
شیوا محجل

به نام خدا
سلام عموجون…
ممنون از جوابتون عموی گلم..
بازم یه عکس اوردم از شما… تازه ست(البته قبلا تو وبلاگم گذاشتند اما خیلی ها ندیدن)مربوط به سفرتون به اتریش

عموجون خیلی دوستتون دارم م م م م
خدانگهدارتون عموجونم

20 08 2009
مشکات

بازم سلام عمو یه ناشناس من ……….

من تو قسمته کامنت یا اس ام اس هم پیام گذاشتم و سوال رو 2 باره تکرار کردم اینجا هم میگم راهه حلم رو قبول کردید فکراتون رو کردید …………

شما که به قوله خودتون این دفعه اومدید تو وسط میدون ……….پس تا تهش بر ین و ثابت کنید که شما خوده خوده خوده عمو یی دار یوشه منید ……….

مشکات منتظره ها …منتظره جوابتون …………..عزت ز یاد ………….

20 08 2009
مشکات

راستی بازم میگم بلند…… عمو یه ناشناس ………….

دونستن موضوع برنامه عمو پورنگ از چند روز قبل نمی تونه هرگز ملاکه خوبی برا یه اثبات وجودتون تو این وبلاگ باشه ………..

اره هرگز نمیتون ملاکه خوبی واسه اثبات حقیقت باشه …………

ادم های ز یا دی هستن که موضوع برنا مه رو از قبل می دونن پس من با این حرف ها راضی نمیشوم …………..

دنبال راهه جدید و منطقی بگردید ……….فعلا خدا حافظ

20 08 2009
شیوا صرامی

*به نام خدای مهربون*
سلام عموی مهربونم….
خوبید عموی گلم؟
عمو جونم فردا(جمعه)تولد زهرا ناظمی هست،خیلی دلش می خواست شما تولدش را تبریک بگید.
عمویی ادرس وبشه:http://www.poorangzahra.blogfa.com/
خیلی خوشحال میشه عمویی.
خواهش می کنم این نظر منو تایید نکنید عموی مهربونم.
خیلی زیاد دوستون دارممممممم.

20 08 2009
نیلوفر

به نام خدا سلام عمو جون تو رو خداببخشید من پشت سر هم خراب کاری میکنم نامه هام پر غلط املایه هستش
واااااااااااااااااااااااااااای آبروم رفت تو کامنت قبلی منظورم سلام بود

20 08 2009
شیوا صرامی

؟؟؟؟؟؟؟ نظرم تایید شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

21 08 2009
مینا اصلاح پور

سلام عمو پورنگ
من یه سوال ازتون داشتم ، می خواستم بدونم چطوری می تونم اسم خواهر زاده هام رو بگم تا شما توی برنامه بخونید و خوشحالشون کنم / من هم نامه نوشتم و توی نامه اسمشون رو دادم و هم پیامک زدم و هم بارها و بارها توی این نظرات اینجا ازتون خواهش کردم که اسمشون رو بخونید . نرگس السادات خبازیان 9 ساله و ریحانه السادات خبازیان 4 ساله
میشه بگید کجا باید اسمشون رو بگم تا توی برنامه اسمشون رو بخونید . آخه منتظرن و من بهشون قول دادم ؟؟؟؟؟؟؟؟ ???????????????????????????????????????


سلام برنامه را دنبال کنید شما به قولتون عمل خواهید کرد موفق باشید برای طرح سوالات هم فقط اینجا کلیک کنید

21 08 2009
زينب(معروف به زي زي )

عمو جون من بي ادبي كردم و معذرت خواستم اما اين سوال فلان فلان شده هنوز توي مغزمه


سلام سعی کنیم همیشه و در همه جا با ادب باشیم برای طرح سوالات هم فقط اینجا کلیک

کنید

21 08 2009
شیوا محجل

به نام خدا
سلام عمویی .. خوبی؟
عمو بعضی بچه ها هستند که وب شما رو نمی شناسن و به اشتباه جاهای دیگه نظر می زارن
یکی مثل این:
http://www.ghasedaknews.ir/ShowNews.aspx?CatId=14&id=2323
چرا تو برنامه تون ادرستونو اعلام نمی کنید؟


سلام اشکالی نداره اونم به موقعش برای طرح سوالات هم فقط اینجا کلیک کنید

22 08 2009
هماي عمو

بازم سلام عمويي.
عمو شما چه جوريه كه هميشه هستين؟؟؟؟
عمو ازون نيم ساعته چه خبر؟؟؟؟؟؟؟


سلام خبرتون می کنم برای طرح سوالات هم فقط اینجا کلیک کنید

22 08 2009
هماي عمو

عموجون من نگرفتم كه چيو خبرمون ميكنين؟؟؟

22 08 2009
هماي عمو

عموجون اين جمله يعني چي؟؟؟
(برای طرح سوالات هم فقط اینجا کلیک کنید )
چرا اينو براي همه مينويسين.؟؟؟؟

22 08 2009
گمنام

به نام خدا
.
.
.
اين جا سلامش جداست
پس سلام
عمو
ميشه براي ايام ماه مبارك موضوع پيشنهاد بديم؟


سلام حتما .استقبال هم می کنیم البته بایستی آنها را در اختیار نویسنده و تهیه کننده قرار بدهیم … برای طرح سوالات هم فقط اینجا کلیک

کنید

22 08 2009
سمانه کاویانی

به نام خدای خوب ومهربون
سلام عموجون
عمو خیلی وقت بود میخواستم یه سوال ازتون بپرسم ولی اصلا پیش نمی اومد 😦
عمو
«همه مراد» «گلبرار» «سهیل» «سپهر» «مش کرم» اینا هم مثل گلیجان و ببلی واسه همیشه رفتن؟
اقای سهیلی هم مثل گلیجان و ببلی برامون خاطره شده 😦
عمو اگه بدونین چقدر دلم برا صدای ناز گلیجان(هااااااااا گلیجان، دوست پلنگ جان) تنگ شده 😦
و واسه ببلی، ببلی و اون شیطونیهاش تنگ شده 😦
کاش میشد یه روز دوباره همه جمع میشدین دور هم
شما. امیرمحمد. اقای سهیلی. ببلی. گلیجان
کااااااااااااااااااااااااااااااااااش 😦
خب عموجونم
بدرود

22 08 2009
مریم

بنام خدا
عموی مهربونم سلام.
حلول ماه مبارک رمضان بر شما وخانواده محترمتان مبارک.
در این ماه پر برکت من و دوستانم را فراموش نکنید که نیازمند دعاهای شما هستیم.
عمو ی مهربونم
می تونم اسم خواهر زاده هامو بگم و شما هم این لطف رو کنید وتو برنامتون بگید؟
اسم خواهر زاده هام
حمیده و حسام شعیبی
و
دانیال جلوداران
اگه این لطف رو کنید ممنونتون میشم.
طاعات و عبادات تون قبول.
خدانگهدارتون.

22 08 2009
فاطمه

سلام عموی گلم
چون خودتون گفتید طرح سوال اینجا اومدم اینجا دوباره ازتون بپرسم:
چه جوری با معلمم که برای اولین بار باید بهش زنگ بزنم حرف بزنم؟
امیدوارم اینجا دیگه جواب بگیرمو کمکم کنی.
تادنیا دنیاست و ستاره ها تو آسمونن به اندازه همشون دوست دارم
فعلا

22 08 2009
نیلوفر

به نام خدا
سلام عمو جون
عمو ببخشید من یه معذرت خواهی به شما بده کارم
عمو من نباید اون سوال رو از شما میپرسیدم 😦 اون لحظه ناراحت بودم ولی حواسم نبود دارم وارد حاشیه ها میشم و شما دوست ندارین .ببخشید عمو جون
اگه دلتون خواست اون کامنت منو پاک کنید
ممنونم

22 08 2009
هماي عمو

اخي عمو چقدر الان خواهرزاده هاي مينا خوشحال شدن عموووو.
خداهرچي دوست دارينو به صلاحتونه رو الهي بهتون بده عمو.
خيلي ماهين
خداپشتو پناهه هميشگي شما باشه الهي.

22 08 2009
نیلوفر

به نام خدا سلام عمو جون یه سوال شعر تسبیح دونه دونه رو خودتون گفتین .آخه سبک بداهه گویی های خودتونه ؟
ممنونم

22 08 2009
فاطمه

سلام عموی گلم
قراربود امروز یعنی 31/5/88برامون مطلب بذاری پس چی شد
شایدم دارم عجله میکنم
فعلا

22 08 2009
فاطمه

دوباره سلام عموی گلم
عموجون یه سوال: چرا این کامنت دلتنگی جزء کامنتای اصلی نیست؟ من که اتفاقی دیدمش.

22 08 2009
راميناحسيني

با عرض سلام وخسته نباشید
یک سوال
ببخشید توی تلتکست برای شبکه1نوشته ساعت17سیمای کودک ونوجوان…ساعت17:40مسابقه پورنگ!
یعنی چی؟ ؟!!!!!
مسابقه پورنگ برنامه جدیده؟؟!نه…منظورشون فوق برنامه ست دیگه؟

باتشکر

23 08 2009
خاطره

سلااااااااااااااااام عموجون خسته نباشید نمازو روزتون قبول ماه رمضان رو هم تبریک میگم بهتون من یه سوال خیلییییلی مهم داشتم وبلاگ نوستالژی مال شما بود؟

23 08 2009
گمنام

به نام خدا
.
.
.
سلام
.
حضرت امام حسين (ع):
هر كه خدا را چنان كه حق عبادت اوست عبادت كن، خداوند برتر از آرزوهاي و بيشتر از حد كفايتش به او عطا مي فرمايد.
فرا رسيدن ماه رحمت، بركت و مغفرت، رمضانالمبارك ، تبريك و تهنيت باد.
.
بابت اجازتون ممنون
اما يه سوال ديگه
ماه عسل كي پخش ميشه
آخه من يكي از 8و ربع به بعد مي تونم برنامه ها رو ببينم كه اون موقع هم فكر كنم وقت سرياله، نميشه خلاصه ي مصاحبه رو همين جا درج كنيد؟

23 08 2009
هماي عمو

عمو بازم سلام.
عمو نصفه شبي همين طوري يه ريز دارم فكر ميكنم كه چه كار خوبي من كردم كه يه ريز دارم به ارزوهام ميرسمو خداداره به دعاهام نيگا نيگا ميكنه.
اخه مگه من كار خوبم بلدم عمو؟؟؟؟
عمويييم اومدن ( توي تلويزيون) ، باز عمويييم اومدن ( توي اينجا) ، من باهاشون حرف زدم( كامنتاااا) ، عموهم بامن حرف زدن( پستا) ، به حرفام گوش ميدن( تاييد و خواندنشون) ، بهشون جواب ميدن( پاسخ كامنتاا) ،
ديدمشون( همين عكسه واسه ماه عسل) و….
واي عمو حسابي كولاك دارين ميكنين به خدا.
عمو يه دوسه سالي هست ديگه كه ماه عسل هستش عمو تواين سالا به خدا هردف ديدم برنامه شونو يه اهييي كشيدمو گفتم كاش عموييم بودش . علاوه براينا عمو خب شايدم ازم ناراحت شين عمو اما خب بزارين بگم راستش ته دلم خيلي هميشه قيلي ويلي ميرفت ( البته اگه درست نوشته باشم) كه شما و احسان عليخانيو تو يه برنامه باهم ببينم . البته شايدم قبلنا ديده باشم اما حافظه ي گنجيشكيم الان اصلا قد نميده. اما به هرحال بازم به اين خواسته ي دلم رسيدم . به اميد يه روزي كه شمارو با فرزاد هم باهم ببينم . اخ عمو اون ديگه خيلي ديدنيه هاااا چون شما از طرف من هستينو فرزادم از طرف دوستم اونوقت عمو من حالي از دوستم بگيرم.
واي عمو ااااااا چرا خشن نگاه ميكنين؟؟؟ اي مردم خشن نيگا ميكنه .( گريه )
خب ببخشين تروخدا عمو.
خب خدايييشم شوخي بوداااااااااااااااا .
واي ديگه برم .
فقط قبلش برم يه سره ديگه به پيامكااا بزنمو رفته زحمت كنم عمو.
بااجازه.
فعلا باي.

23 08 2009
فاطمه

سلام عموی گلم
چرا کامنت دل تنگی جزء کامنتای اصلی نیست من که اتفاقی دیدمش.

23 08 2009
فاطمه

عمو جون ببخشید 2 بار تکراری سوال پرسیدم آخه ثبت نشده بود.

23 08 2009
فاطمه

سلام عموی گلم
به نظرم سایتتون دوباره داره قاطی میکنه
درسته یا فقط برا منه بیچاره اینجوریه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23 08 2009
مینا اصلاح پور

بازم سلام عمو پورنگ
من اومدم باز از شما یه سوال بپرسم ، اما این بار سوالم با بقیه سوالهایی که تا حالا پرسیدم فرق داره .
عمو جون من چطوری باید این همه محبت شما رو جبران کنم . چطوری می تونم بخاطر این همه محبت شما ازتون تشکر کنم . شما آرزوهای من و خواهر زاده هام رو برآورده کردید . عمو مامانم می گه : عمو پورنگ با این کارش ثواب یه مکه رفتن رو برد . همین که اسم خواهر زادهام رو خوندید دیگه .
عمو جون ترو خدا چند دقیقه ، فقط چند دقیقه بیاید وبلاگم . خواهش می کنم ، بیاید .
http://www.donyaye-kodaki.blogfa.com/

23 08 2009
زينب(معروف به زي زي )

من سوالو همينجا نوشتم كه….
آخه اينجا هم زدين براي سوال كليك كن
اما بي خيال
در مورد ادبم هم بايد بگم من يه موقع ها كه خيلي كلافه هستم همه چي يادم ميره
خلاصه ببخشيد
اصلا جوابمو هم ندين
عموي نازنينم
كاش ميتونستم يه روز از نزديك ببينمتون
ازتون نقاشي كشيدم دلم ميخواست بهتون تقديم كنم

23 08 2009
پارسا زاهدی

سلام عموپورنگ خسته نباشی
من یک سوال داشتم درمورد فوق برنامه
بچه هایی که در برنامه ی شما حضوردارند چطوری به برنامه دعوت می شوند ؟مثلا متین یا بقیه …….
من قبلا درخیلی از تیزرها بازی کردم می خواهم وقتی بزرگ شدم بازیگر شوم چون به این کار خیلی علاقه
دارم .همه هم به من می گویند پارسا پیروزفر چون می گویند من شبیه اوهستم.اسمم هم پارسا است .کلاس اول راهنمایی هستم وتک فرزند می باشم .پدرو مادرم هم هنرمند هستند .من شما را خیلی دوست دارم .ممنون می شوم که جواب مرا بدهید با اینکه می دانم سرتان خیلی شلوغ است .متشکرم پارسا زاهدی


سلام ممنون از شما با این وبلاگ در ارتباط باشید اعلام خواهیم کرد برای طرح سوالات هم فقط اینجا کلیک کنید

23 08 2009
فرشته شیخ زاده

سلام عمو جو ن
ضمن تبریک ماه مبارک رمضان وآرزوی موفقیت برای شما
عمو جون میخواستم ببینم منو به خاطر دارین هفته پیش با مامان اومدم …. که شما داشتین تشریف میبردین سر ضبط عمو شما رو به خدا فقط بگین یادتون هستم یا نه در ضمن ۲سال پیش چی فستیبال تابستانی بکو به مناسبت ولادت امام علی توی سالن شهید بهشتی روز آخری که برنامه داشتین منو دیدین یادتون اومد یادتون بهم گفتین هم اسم …. هستم عمو راستی نامه من به دستتون رسید یا نه با اسم فرشته .غ در ضمن حسابی مواظب مامان جونمون باشین اینقدر هم اذیتشون نکنید اجازه هست داداشی صداتون کنم آخه من تک فرزندم و همیشه در آرزوی داشتن برادر بزرگتر ! فعلا خدا حافظ

23 08 2009
شیرین

سلام بر عموی مهربون خودم 🙂
سلام به عموی ناز نازی خودم 🙂
عمویی یه سوال دارم ازت……
عمویی ما وقتی به 162 و روابط عمومی صداوسیما میزنگیم(اخه کار هر روزه منه هر روز میزنگم) 🙂
چه جوری بهتون این این پیشنهادارو یا … میرسونن؟نمیدونم میتونم منظورمو برسونم یا نه!
منظورم اینه که به صورت صوتی یا نوشته؟(اخه نیست صدا ضبط میشه واسه این میگم)
اخه من خیلی با انرژی تمام باهات حرف میزنم میخواستم بدونم چه جورییه!!!!
ببخشید طرح سوال خوبی ندارم
بای عمویی

23 08 2009
ژاله فرهادروش

به نام خدا
سلام عمویی.گفتم ایندفه کلیک کنم !
خب…یه سوال دارم.عمو شما مگه امروز تا 7_8 شب جام جم نبودین؟!خب چطوری زود جواب کامنت ها رو میدین؟عمو…اون دوست مهربونتون کمک میکنن؟!عمو..عمویی از ایشونم خیلی خیلی ممنونم که برای ما زحمت میکشن.اما عمو من حاضرم شونصد سال صبر کنم اما جواب کامنتمو خودتون بدین..نگران دیر شدنش نباشین فوقش اینه که سرنتی پیتی میشم اونم مهم نیست..فقط خواهش میکنم خود خود عموجونم جواب بده.
این …اون…عمو…من…جواب…کامنت…نت..دوستش..اصلا به من چه!
(دخترتون)

23 08 2009
ژاله فرهادروش

و یک سوال دیگه!
چرا توی برنامه فقط پسرا رو برای بازی دعوت میکنین؟!عمو…نکنه پسرا رو بیشتر….نه ..
نه…این قرارمون نبوووود،تو بی خبر بری
من خسته شم که تو
فقط با پسرا بری! 😦
(دخترتون)

23 08 2009
وجيهه هاديزاده

سلام عمو جان
ممنون كه جوابم را زود داديد
چشم عمو جان
عمو جان يه سوال
اخه من چيكار كنم كه باورم بشه شما واقعا خودتونين كه جواب ميدين
باور كنين دست خودم نيست باورش سخته
با اين همه مشغله كاري بازم
عمو يه كاري كن
يه نشوني كه به من ثابت بشه
فعلا التماس دعا

23 08 2009
وجيهه هاديزاده

راستي چشم
همونطور كه گفتيد اين ماه ماه رحمت و بركته
درسته
من اصلا ماه رمضونا نميام اينترنت عمو هر وقت هم كه ميام بيشتر از 5 دقيقه نميشه و از اين چند دقيقه هم براي همين سايت ميام
به خاطر همين هم از برنامه ماه عسل هم بي خبر بودم و كسي رو نداشتم كه بهم بگه
پس عمو يه سوال ديگه
ميشه بگيد تكرارش رو پخش كنند اخه گفتند كه شما با مادرتون اومده بوديد
من خيلي دوست داشتم ايشون رو ببينم
عمو يه كاري كن
اخه من چيكار كنم

23 08 2009
وجيهه هاديزاده

عمو جان ببخشيد بازم سوال دارم شرمنده من توي زندگيم زياد سوال ميكنم همه از دست من ذله شدند
ميشه بگيد شما چه موقعي توي سايت انلاين هستين؟
من هم دوست دارم بيام
خواهش ميكنم
ممنون ميشم اگه بگين فعلا

24 08 2009
گمنام

به نام خدا
.
.
.
سلام عمو
زير حرفم نزدم، محيط عوض شد براي همين دوباره سلام عليك داشتم
حالا…
عمو
مي خوام براي اون بچه هايي كه نمي دونم يادتونه يا نه يه جشن ترتيب بدم، راستش راهنمايي مي خوام اگه سوالام رو بپرسم، كمكم مي كنيد؟
.
.
اينجا … خدانگهدار

24 08 2009
پارسا زاهدی

ممنونم عمو.نمیدونم شاید تیزرهایی که بازی کرده باشم دیده باشید؟من به خاطر اینکه پدر و مادرم نقاش هستند نقاشی عالی دارم.من میتونم چند شخصیت کارتونی رو روی کاغذ یا وایت برد بکشم اونم در عرض چند ثانیه.پدرم آقای رضا زاهدی کارگردان است.البته من برعکس پدر و ماردمکاریکاتوریست حرفه ای هستم و
تادلتان بخواد کاریکاتور از خودم دارم.میتوانید منو هم آقای حافظه صدا کنید.قدرت حفظ کردن من و فراموش نکردن من از پدر و مادرم هم بیشتر است.اینها همش سرچشمه از خلاقیت من است.شاید بتوانم روزی شما را ببینم تعریف از خود نباشه با این همه استعداد کسی منو کشف نکرده.شما مارا کشف کنید.
با تشکر از عمو(پارسا زاهدی)

24 08 2009
??

سلام به همگي
اميدوارم نماز و روزه هاتون مورد قبول حضرت حق قرار گرفته باشه
*هماي عمو*مطمئن باش بيدارِ بيداري..خوابم نمي بيني..باور كن عمو اينجاست.عمو براي ايجاد نظم در وبلاگ و جلوگيري از تداخل نوشته ها با همديگر هربار آخر جواب هايش يادآور مي شود؛اگر سوالي داريد اينجا كليك كنيد
*مهرفروتن*هر كس از ظن خود شد يار ِمن… از درون من نجست اسرار من
يعني:هر كسي در حد فهم ودرك خود با من همراه و يار شد اما حقيقت حال مرا درنيافت.
اين شعر يك بيت از 18 بيتي مولاناست.معروف به»ني نامه»
*زينب و مشكات عزيز*مطمئن باشيد كسيكه اينجا مي نويسد و كامنتها ر تاييد مي كند و جواب ما را مي دهد خود ِ عموپورنگ است.شما چرا انقدر به ترديد افتاديد؟
عمو به ما اعتماد كرد و اومد وسط ميدون..پس ما هم نبايد ميدون رو خالي كنيم.بايد عمو رو باور كنيم و تنهاش نذاريم.اگر كسي غير از عمو اينجا بود مطمئن باشيد عموجلوش رو مي گرفت و نميگذاشت با احساسات بچه ها بازي كنه.عمو اسم خواهر زاده هاي مينا اصلاح پور رو توي برنامه خوند.تازه اينجا كه وبلاگ نيست اگر وبلاگ بود بهتون حق مي دادم.اينجا يه سايت رسميه كه عمو داره توش مي نويسه.
همه اين ها براي اينكه خود عموپورنگ اينجاست كافي نيست؟

24 08 2009
زينب(معروف به زي زي )

جدي جدي اوني كه به اسم عمو پورنگ توي فيس بوك منو اد كرده شمايين؟
حيف كه من فيلتر شكن ندارم 😦
كاش داشتم و اد ميكردم 😦

24 08 2009
زينب(معروف به زي زي )

عمو
ميخواستم بپرسم با اين مطلبي كه نوشتين و از بچه ها خواستين بهتون اس ام اس نزنن، تعداد اس ام اس ها كم شده؟


سلام ممنون از شما آره کمتر شده ولی باز تعدادی از دوستان هنوز با خودشون خلوت نکرده اند و تصمیم کبری را نگرفته اند مثل ….1317###0937 3765###0914 9661###0919 6656###0936 5910###0913 8974###0935 9784###0911 3506###0935 1317###0937 6710###0369 انشاا… که خودمون رو آماده کنیم تا دیگر اشتباهات گذشته رو تکرار نکنیم … برای طرح سوالات هم فقط اینجا کلیک کنید

24 08 2009
شیما دهقان

عمو جونم سلام:
معذرت که هی مزاحم می شم
عمو جون اگه امسال اومدین تبریز برای جشن تراکتور سازی تو رو خدا به ما هم خبر بدین ما بی صبرانه منتظریم


سلام ممنون از شما شیماجان تو دختر گلی هستی ممنون از اینکه اون کار رو دیگه تکرار نمی کنی آفرین به سایر دوستانت هم بگو اینجا هم در باره این کار بد با بقیه بحث و گفتگو داشته باش انشاا… که خودمون رو آماده کنیم تا دیگر اشتباهات گذشته رو تکرار نکنیم … برای طرح سوالات هم فقط اینجا کلیک کنید

24 08 2009
شیما دهقان

عمو شماره ی من که اونجا نیست عمو می بینی چه دختر خوبی شدم و دیگه بهتون پیامک نمی دم …
عمو منو بخشیدین؟؟؟؟؟

24 08 2009
ژاله فرهادروش

به نام خدا
سلام عمویی
وای خاک به سرم!این 0911 کیه این وسط!گرگانه که!عمو به جانه خودم من اصن خط ثابت ندارم رامینا هم که داره شماره اش این نیست!! عمو این اون…رامینا..پیام…من..اصن به من چه!آبروی گرگانی ها رفتتتتتتتتت
جانه من هر کی هستی به عمو پیام نده دیگه!اینجا بنویس…تازه ما هم باهات دوست میشیم!همشهری هم دو تا داری!
عمو یه سوال!عمو اول بگم که من هیچ انتظاری ندارم که چون برای بچه های دیگه اینکار رو کردین برای منم..عمو علی پسرعمومه12 سالشه دوستون داره اما سردرگمه!یه کم رپ گوش میده یه کم به شما!میخواستم اگه وقت داشتین اسمشو توی برنامه بخونین تا بیشتر به سمت شما کشیده بشه.عمو بازم میگم اگه لیستتون پر نشده و وقت دارین..علی فرهادروش 12 ساله از اراک
(دخترتون)

24 08 2009
پارسا زاهدی

عمو پورنگ سلام خسته نباشید.
میخواستم بپرسم امکان هم بازی شدن من با بچه ها و شما امکان پذیر است؟
حتی دیدن شما از نزدیک برای من افتخاره.ولی شما فکر میکنید امکانش است؟
یعنی من باید امیدوار باشم؟
عمو لطفا جواب منو بدهید تا من از این کنجکاوی در بیایم.
دوستتان دارم پارسا

24 08 2009
مبینا

سلام عمو.ببخشید که هی مزاحم میشم میشه ازی طریق اسم داد که تو برنامه بخونید؟و
میشه شما رو دعوت کرد که به شهر ها سفر کنید تا ما روی ماهتون رو از نزدیک ببینیم؟
اگر آره دعوت میکنم به شهر ساری تشریف بیارید تا ما سعادت پیدا کنیم شما رو از نزدیک ببینیم.

24 08 2009
مائده

سلام عمو جون

دوباره اومدم بپرسم …. راجب وبلاگ نوستالژی ؟؟؟؟؟؟

آخه اطلاعاتش اغلب درسته ….

24 08 2009
گمنام

به نام خدا
.

.
سلام اول به عمو و بعد مائده خانوم
اصولا وقتي كسي در مورد چيزي حرف نمي زنه و جواب نميده يعني ترجيح مي ده شما هم ديگه ادامه ندي (شايد دارم اشتباه مي گم)
سكوت تو هر لحظه اي يه معنايي داره
اما اگه درست حدس زده باشم
عمو جواب اين سوال رو نمي دن چون قبلا گفتن
شايد تو ماه عسل
ضمن اينكه بود و نبودش چه فرقي داره
گيريم اطلاعاتش هم درست، اصلا فرضا وبلاگ عمو هم هست، به نظر شما فضاي » نوستالوژي» با اينجا يكيه؟
بهتر نيست، تمومش كني؟
.
بابت دخالتم عذر مي خوام
و خدانگهدار


سلام ممنون از شما این کار شما اصلا هم دخالت نبود شرکت بود متشکرم ادامه دهید … برای طرح سوالات هم فقط اینجا کلیک کنید

24 08 2009
مائده

سلام عمو جون و گمنام عزیزم

قصد بدی نداشتم … عمو قبلا تو دیدگاه های پست قبلی گفته بودن جواب منو میدن و من هم فکر کردم شاید فراموش کرده باشند …

و اما فکر نمیکنم عمو قبلا گفته باشن … هیچ جایی ؟؟؟!!!

بزار برات بیشتر توضیح بدم اون وقت هم تو و هم شاید عمو به من حق بدین راجبش کنجکاو باشم …
دلیل اصلی این کنجکاوی هم دقیقا همین هست …. که فضای اینجا با نوستالژی قابل مقایسه نیست …

حتی میشه گفت دو نقطه ی رو به روی هم هست …. در وبلاگ نوستالژی نباید در کامنت هات از کلمه ی عمو استفاده می کردی چون نویسنده نمی خواست …. کامنت ها تک و توک تائید میشد … دیدگاه نویسنده به خیلی از مسائل منفی بود …

بالاخره عمو کی هست ؟؟؟؟ عموی ما اونی هست که در این وبلاگ میبینیم یا اونی که نوستالژی بهمون معرفیش کرد ….

نوستالژی روی شناخت من از عمو تاثیری کاملا منفی داشت … نقش تخریبی داشت …
مثال میزنم … تو نوشته هایی که راجب فروغ و یا ساختمان نابینایان بود … و همین طور خیلی از نوشته های دیگه …. انگار می خواست بگه یه نفر عمو رو به سمت خوب بودن هل میداد یعنی عمو اگه اون نبود شاید خیلی جا ها نمی رفت و خیلی کار ها رو انجام نمیداد …. و هزار تا ابهام دیگه که نوستالژی برای ما درست کرد ….

دلیل کنجکاوی هامو براتون گفتم ولی من کی باشم که رو حرف عمو حرف بزنم ….

عمو با حرف تو موافق بوده و تاییدش کرده پس چشم دیگه سوالی نمی پرسم …. تمومش می کنم … درست مثل خود نوستالژی که بدون جواب تموم شد … آ!! ببخشید اصلا دیگه از این کلمه استفاده نمیکنم … خوبه ؟؟؟!!!

بازم ببخشید عمو جون …. باور کنید قصد بدی نداشتم …

24 08 2009
مبینا

سلام عموجون
حالا که اسم خواهرزاده های مینا جون رو خوندید،میشه اسم من (مبینا کوچیک شما)و خواهر 10سالم
(مینا کیا) که امسال روزه ی کامل می گیره رو تو برنامه فردا بخونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا کنه که هم این کامنت و هم اسم ها رو بخونید.یه سوال دیگه به نظر شما رمز موفقیت در هر زمینه در چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟…
در ضمن دوباره شما رو به شهرمون ساری دعوت میکنم که سعادتی بشه تا ما روی ماهتون رو از نزدیک ببینیم.
لطفا تشریف بیارید تا این افتخار نصیبمون بشه.
من کاملا مطمئن هستم که شما جواب کامنت ها رو می دید چون هیچ کس نمی تونه مثل شما اینقدر خوش صحبت باشه.
عبادتتون قبول و خسته نباشید.
دست علی یارتون خدا نگهدارتون
دعا کنید برامون تو ماه خوب رمضون

24 08 2009
مبینا

دوباره و با شرمندگی سلام
ببخشید تو رو خدا یادم رفت تو کامنت قبلی بپرسم که چه طوری میشه ترانه های قشنگتون رو دانلود کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شرمنده ی شما مبینا

24 08 2009
زهره ص.ر

سلام عموجون خوبید؟
من نمیدونستم که عکس براتون کجا بذارم اومدم اینجا بپرسم اینم عکسم:

البته عکس شماست
برای دیدن سایز اصلی اینجا کلیک کنید

ممنون میشم جواب بدید
فعلا


سلام ممنون از شما … برای طرح سوالات هم فقط اینجا کلیک کنید

24 08 2009
پارسا زاهدی

کجا را باید ببینم و پشت سر هم نگاه کنم؟من کنجکاوم!

24 08 2009
مهر فروتن

سلام! یک سئوال اساسی. برنامه ی شما ساعت چند پخش می شود؟

24 08 2009
پارسا زاهدی

میشه تو ایمیلم بهم اعلام کنید؟یا همینجا اعلام میکنید؟

24 08 2009
وجيهه هاديزاده

سلام عمو جان
ببخشيد دوباره مزاحم شدم
عمو ديگه نميايد اصفهان برنامه اجرا كنيد؟
عمو اخه 18 بهمن كه اومديد من دير رسيدم
ممنون ميشم اگه جواب منم بديد
توي اين ماه عزيز هم ما را دعا كنين
التماس دعا
خدا نگهدار

24 08 2009
هماي عمو

سلام عمو
نماز روزه هاتون قبول.
سلام بچه ها خوبين؟
عمو يه سوال دارم هم از شما هم از بچه هاا.
عمو زهرا…
عمو زهرا چرا داره ميره يابهتر بگم چرا رفته عمو؟؟
عمو اخه….
عمو من زهرا رو ميخوام.
عمو تاچندوقته پيشم ميرفتم پيش زهرا و دردو دل ميكردمو ميگفتم كه زهرا من عمورو ميخوام .
ميبينين چه دنيايييه .
چرا همه ي خوبيها و خوشيها تمومو كمال پيش هم نميمونن هيچ وقت.؟؟؟

25 08 2009
خاطره

سلااااااااااااام شما گفته بودید اینجا 2ساعت در هفته ان لاینید میخواستم بپرسم چه ساعتا وچه روزایی ممنون

25 08 2009
بهار

عمو جان سلام
یه سوال دارم عمو چرا سایت amoo.ir فیلتر شده؟؟؟


سلام ممنون از حسن توجه شما انشاا… پس از رفع فیلتر گزارش کاملی ارائه خواهد شد … برای طرح سوالات هم فقط اینجا کلیک کنید

25 08 2009
نسترن

حالا که گفتید بیام اینجا کلی سوال دارم گفتم چه جوری می خواهید جواب این همه طرفدار بدید گفتم وقتی جواب یه نفرو می دید ولی جواب صد تای دیگر نمی دی تکلیف اونا چیه گفتم تکلیف دلای پاکشون چیه گفتم اون صد تای دیگه می دونی چی فکر می کنن که چرا پیامک ما رو جواب نداد مگه ما حرف بی ربطی زدیم نکنه عمو فرضیایی ناراحت بشه گفتم شما مسئولی مسئول این همه دل پاک که دلایی که هنوز بچه مونده سن رفته بالا ولی اون دله هنوز بچه است گفتم وقتی یه بچه شما رو می بینه و ضجه می زنه بیاد بغلتون اون وقت با بی توجهی از کنارش رد می شی تکلیف اون چیه گفتم تکلیف این همه دلتنگی این همه دوست داشتن صادقانه اونم از جنس ناب و پاک چیه دوست داشتنی که بعضی وقتها اشتباه گرفته میشه این همه گفتم ولی دریغ از یه جواب درست حسابی علی علی

25 08 2009
حسنا حسینی

سلام عمو
.
.
واقعا یکی دیگه هم جواب کامنتا رو میده؟ دیروز ساعت حدود 6.30 بود داشتین کامنت تائید میکردین…یعنی به این سرعت رسیدید خونه…تا اونجایی که من میدونم حداقل یک ساعتی تو راهین.از اون ور هم که درست راس ساعت 5.45 که از استدیو خارج نمیشین.حداقل نیم ساعتی اونجا معطل میشین….
.
عمو اگه یکی دیگه هم تو این کار کمک میکنه لطف کنین خبرمون کنین…دلم نمیخواد دیگه بازیچه بشم….
.
.
راستی اقای مرعشی کرد هستن؟

عمو پورنگ : سلام ممنون از شما قبلا که گفته بودم عجل حالا هم باید اضافه کنم زود قضاوت نکن در همین چند روزه مطلب هم در باره پشت صحنه وبلاگ !!! خواهم نوشت حالا تا اون موقع اینو بگم که :..حسنا جان لپ تاپ کارش چیه ؟؟ اتفاقا از مواردی که برام خلی مهمه همین قبل از برنامه و بعد از برنامه است خیلی دوست دارم که بدونم برنامه از نظر بینندگان چطور بوده در شراط جدید هم که اینجوریه دیگه چیکارش کنم ..راستی این جواب هم داره طولانی میشه ها !!! موفق باشید دست علي يارتون خدانگهدارتون **** توقلب ما ميمونه اميد ديدارتون

25 08 2009
فاطمه متقي

سلام عموجون

عموجون كي عكساي فوق برنامه رو تو ايجا ميزاريد!!!؟؟؟؟؟؟

25 08 2009
مبینا

سلام عمو جون
عمو من درکتون می کنم اما شما هم ما رو درک کنید آخه انتظار بد چیزیه.
من که کاسه ی صبرم لبریز شد ولی شما به سوال من جواب ندادید.بازم ببخشید که رک حرف زدم واگر خدایی نکرده ناراحت شدید منو ببخشید.حالا ناراحت شدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟…
می خوام اسم بدم:مینا کیا 9 ساله (اشتباهی تو کامنت قبلی گفتم 10 ساله) که روزه ی کامل می گیره.
وخودم کوچیک شما مبیناکیا و سمیرا گلباشی.عموجون این ها رو تو برنامه امروز می خونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟…
دوباره دعوتتون می کنم به شهر ساری(کَی پِلا بَخِردی؟) تشریف بیارید تا سعادتی بشه تا ما روی ماه شما رو از نزدیک ببینیم.
***با کمال میل می پذیرم( )
***خیلی دلم می خواست بیام ولی..( )
عمو جون یه سوال دیگه چه طور میشه ترانه های جدیدتون رو دانلود کرد؟؟؟؟؟؟
تو رو خدا این دفعه رو جواب این منتظر رو بدید.
بازم ببخشید-ببخشید-ببخشید-…
بخشیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟…
منتظرماااااااااااااااااااا.
شرمنده ی شما مبینا
دست علی یارتون*** خدا نگهدارتون *** قبول باشه عبادتتون***دعا کنید برامون***تو ماه خوب رمضون

25 08 2009
مبینا

دوستتون دارم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.. زیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا..د.
دیگه نفس کم آوردم.

25 08 2009
مبینا

چرا اینطوری شد؟؟؟؟؟
منظورم این بود که خیلی خیلی خیلی…دوستتون دارم عموی گلم.

25 08 2009
ناشناش
25 08 2009
??

سلام به همگي..به قول قديمي ها حال و احوال خوبه؟كار و بار خوبه؟؟چيكارا مي كنيد؟؟؟
سلام.خسته نباشيد.اين كامنت براي من خيلي مهمه. چون بعضي از بازديدكنندگان تنها به يك بخش سر مي زنند.با اجازه شما به همه پست ها مي فرستمش.
آغاز پايان
آسمان
بهار..پيامكت خيلي قشنگ بود
تينا رادفر نژاد
حسنا حسيني
دريا دوستدار عمو..ياشا..من سيزي چوخ ايسديرم..عمو از روي آدرس ايميلم متوجه فاميلي من شدند.
دارينوش..ممنون معني اسمت خيلي قشنگه..
راميناسادات حسيني..وبلاگت خيلي قشنگه
زهراناظمي
زهرا متقي
ژاله فرهادروش…هميشه نوشته هاي شما رو مي خونم.
سحر..تي جان قربان..درست گفتم؟
سمانه كاوياني
سيد فائزه
سميه تاجيك..دعاهاي قشنگي كردي
شيرين..شيرين و بامزه
شيوا صرامي
شيوا محجل..ساغول سن نجورسن؟ياخجي ادامه ورسن..آفرين
فاطمه عيوض زاده..ياشا
فائزه طرفدار هميشگي عموپورنگ مهربون
فياضي…خوشحالم كه باهاتون آشنا شدم
مهر فروتن..حالتون خوبه؟امروز شما رو نديدم..كجا هستيد؟؟شعار خيلي قشنگي بود*وبلاگ عمو وبلاگ من*
مائده ي مهربون ..فكر نكنم عمو منظورش شما باشيد..راستش يه جورايي منم با اون حرف عمو موافقم
معصومه ي زميني..سلام.خوبيد؟
نيلوفر..حرفات خيلي بامزه است..بخصوص يه جا ديدم نوشتي «بنده ام كه دارم گل لگد مي كنم»..خيلي بامزه بود.
هماي عمو..دوست داشتني و مهربون
مشكات..كجايي نمي بينمت؟هنوز تو شكي؟؟
همه ماها چه در زندگي شخصي و چه در زندگي اجتماعي براي راحتي و رسيدن به آرامش مطلوب قوانين خاصي داريم.مثلا:براي دوستي ها و روابط قوانين خاص خودش راداريم.براي مدرسه،دانشگاه يا محل كار هم باز قوانين خاص خودش را داريم.همه اين قوانين و ضابطه ها تنها براي اين بوجود آمده اند كه ما بتوانيم در هر شرايطي به نحو درست با مسايل كنار بياييم.فرض كنيم توي مدرسه هيچ قانوني براي رفت و آمد دانش آموزان وجود نداشته باشه اون وقت چه اتفاقي مي افته؟
نبودن قانون در هر جايي باعث ميشه كه سنگ روي سنگ بند نشه..قصه اين وبلاگم شده همون قضيه سنگ روي سنگ بند نشدن..مي دونيد چرا؟چون قوانينش زير پا گذاشته ميشه..چون به قوانينش وارد نيستيم و فراموشش كرديم
*بهار *گفت:فضاي اينجا جور ديگه است..گفت:از اين همه عشق و دوست داشتن بي حد و اندازه مي ترسم
*ژاله*گفت:نمي تونم براحتي به عمو بگم دوست دارم
*مائده*گفت:هميشه نگران عمو هستم
*مهر فروتن*گفت:در قسمت پيامك ها درد و دل نوشته اند
*شيرين*گفت:براي گرفتن جواب از عمو انقدر اصرار نكنيم
همه اين اتفاق ها براي اين مي افته كه قوانين اينجا رعايت نميشه.من با كمك از نوشته هاي شما چند تا از قوانين اينجا رو براتون مي نويسم
1)سوالات تكراري نپرسيم.
2)وارد مسائل شخصي و خصوصي عمو نشيم.هر كدام از ما براي خودمون يك حريم شخصي داريم كه ديگران نبايد از آن مطلع شوند.
3)صرفا بخاطر جواب گرفتن از عمو اينجا نياييم.براي گرفتن جوابم اصرار نكنيم.عمو كه نمي تونه جواب تك تك كامنت ها رو بده.
4)كامنت ها كوتاه نوشته بشه..خداييش ما خودمونيم حوصله خوندن 5 خط كامنت رو داريم؟چه برسه به 800سطر
5)زياد حرفاي احساسي و به قولي…..نزنيم.فضاي اينجا كودكانه ست.
6)در هر بخش مرتبط با اون بخش كامنت بگذاريم
7)به عمو و به هم ديگه احترام بگذاريم
8)بخطر اين وبلاگ از درس و زندگي خودمون نزنيم.
9)مدام از عمو نپرسيم كه فلان وبلاگ يا سايت مال شما بود يانه..عمو اينجا رو درست كرده كه از دست همه وبلاگ ها و سايت هاي تقلبي رها بشه ..عمو با درست كردن اين وبلاگ همه ابهامات رو از بين برد.پس ديگه در اين مورد چيزي نپرسيم.
10)قسمت سنگ صبور قسمت پيام هاي خصوصي نيست.عمو در اون بخش اختيار تاييد شدن و يا تاييد نشدن كامنت ها رو به دست خودمون سپرده.هركس دوست داشتن كامنتش تاييد ميشه و هر كس دوست نداشت تاييد نميشه.همين
من همه اين قوانين رو با استفاده از نوشته هاي شما نوشتم.اگر موردي هست كه من يادم رفته شمام كمك كنيد تا بتونيم قوانين اينجا رو بياد بياريم و بهش عمل كنيم.
اگر حد و حدود اينجا رعايت بشه..نه فضا سنگين ميشه..نه عجيب ميشه..نه بزرگونه ميشه..و نه ترسناك ميشه
قبل از همه هم خودم رو مي گم كه واقعا قوانين اينجا رو خيلي زير پا گذاشتم.
سبز و آسماني باشيد.

25 08 2009
حسنا حسینی

سلام عمو
.
بابت جوابتون ممنونم….منتظر خوندن متن پشت صحنه وبلاگتون میمونم….

25 08 2009
نسترن

عمو فرضیایی عزیزم گفتی اینجا محلی واسه طرح سوال اما نگفتی این سوال ها بی جواب می مونه نکنه واسه بعضی سوال ها جوابی ندارید

25 08 2009
فياضي

به نام خدا
.
.
.
سلام عمو
اميدوارم بخشيده باشينم
تو يكي از سوال هاي قبليم ازتون راهنمايي مي خواستم، هيچي نگفتين اما چون نظرمو تاييد كردين گفتم لابد كمكم مي كنيد
و اما اصل ماجرا…
عمو، جايي كه من مي رم و با بچه ها دوستم، چيزي حدود 30 تا بچه ي قدو نيم قدن اما فقط حدود 17 -18 نفرشون فعاليت دارن منم دارم در مورد اون 17-18 نفر صحبت مي كنم
نمي دونم بگم يا نه… اين بچه ها تحت عنوان خادم الصلوة هستن
راستش قبل از اينكه من برم اونجا يكي از دوستانم مسئول اين بچه ها بود، ، دوستم به خاطر سفر يه ماهش مسئوليت بچه ها رو سپرد به من و كلاس خطشون هم كه مربيشون بودم و به همين دلايل حسابي با بچه ها دوست شدم، كاش مي شد يه بار از نزديك ببينيدشون، خيلي جالبن
خلاصه، اين بچه ها از روز اول پيله كردن كه براي برگشت دوستم جشن بگيرن، با خبر جشن اختتاميه اي كه من از دهنم پريد (كه بعد بي سروصدا كنسلش كردم) شور و شوقشون بيشتر شد، هنوز كه هنوزه منتظره جشنن، دوستم اومد اما من جشني نتونستم بگيرم، حالام كه اون بچه ها رو هر روز مي بينم دوست دارم كاري كنم كه يه خاطره ي خوب تو ذهنشون از من و دوستم و اونجا و اين تابستونو … بمونه
خلاصه
تصميم گرفتم انشاءالله آخر شهريور يعني روز بعد از عيد فطر رو كه آخرين روز تابستونشونم هست يه جشن ترتيب بدم
دروغ چرا بودجه زياد نيست، يه مقدار پول دارم اما…
عمو به نظرتون اگه به دونه دونه ي مامان هاشون زنگ بزنم و موضوع جشن رو بگم و بگم كه كمك نقدي بكنن، خوبه؟
مسخره نمي كنن؟، اصلا چه جوري اين كار رو بكنم؟
نمي دونم هديه چي خوبه براشون، يعني شك دارم، مي ترسم اگه به مامان ها بسپرم هر كسي يه چيزي بياره و خوب ديگه، شايد يه بچه چشمش هديه ي يكي ديگر رو بخواد
مي شه كمك كنيد بالاخره بتونم يه هديه در شانشون بگيرم(البته با نمي دونم كدوم بودجه)، ضمن اينكه سفارش اكيد كردن كه كتاب نباشه!
و ديگه اينكه بچه ها دوست دارن براي دوستم جشن بگيرن، با خودم گفتم به تعداد بچه ها گل بخرم و اونها از طرف خودشون به دوستم هديه بدن، خوبه؟
ديگه چيزي به نظرم نمي رسه براي جشن
كمكم مي كنيد؟
البته خواهشا اين ديدگاه ثبت نشه، حداقل ثبت شد، جزئيات جشن رو ثبت نكنيد
قبلا بگم ممنون
خدا نگهدار

25 08 2009
شیوا محجل

به نام خدا
سلام عموجون…
میشه ازتون یه خواهش بکنم؟ خواهر کوچیکه ی یکی از دوستام هم شما رو خیلی دوست داره.. اون روز هم که شما اومده بودید ماه عسل کلاس داشت نتونسته بود ببینه وقتی فهمید کلی گریه کرد. میشه لطفا اسمشو تو برنامه تون بگید تا خوشحال بشه؟ خیلی خیلی ممنون
حانیه رضاپور از تبریز
عموجون خیلی بهتون زحمت دادیم.. ببخشید…
دوستتون داریم
خدانگهدارتون

25 08 2009
فياضي

به نام خدا
.
.
سلام عمو
عمو 2 ساعته دارم مي خندم
البته دروغ چرا چيزي حدود 5 دقيقه
تازه فهميدم چي رو ادامه بدم
ببخشيد
مقصر شمايين كه با ايهام حرف مي زنين
شرمنده
دو هزار تعطيل
بايد يرم منتظرن
التماس دعا
در ضمن چشم ادامه مي دم
خدانگهدار

25 08 2009
پارسا زاهدی

عمو من صبح و شب منتظرم ولی اعلام نمیکنید.تازه نمیدونم منظور دقیقتون از اعلام چیه؟من دارم دییونه میشم زود تر اعلام کنید.دارم از خوشحالی میترکم.زودتر اعلام کنید ما دیگه مردیم.هر روز فوق برنامه رو نگاه میکنم و منتظرم که اعلام کنید.دوستتان دارم عمو
پارسا

26 08 2009
فياضي

واي عمــــــــــــــــــــــــــــو
مطمئنيد كاملا رو ديدگاه ها نظارت دارين
همشو ثبت كردين كه
پس همه مي تونيم اشتباه كنيم
آخ اشتباه
خيلي پر رو هستم كه بعد چنان اشتباهي هنوز اينجام

26 08 2009
فياضي

به نام خدا
.
.
.
عمو
يه چيز كوچولو هم به اين پارسا خان بگم و تمام
.
.
از لفظتون پيداست كه اول راهي پس با اجازه به عنوان دختر عموي شما يه نصيحت خواهرانه اونم خواهر بزرگتر
سعي كن اين قدر من، من نكني
شما اگه بهترين هم باشي به لطف خداست و تا جايي كه من مي دونم اين من گفتن ها خواسته و ناخواسته غرور به همراه مياره و خدا هم چقدر كه از غرور بدش مياد
شما شايد استعداد هايي داشته باشي كه از پدر و مادرتون هم بهتر باشه اما فراموش نكن ويژگي هايي در اون ها هست كه باعث مي شه با وجود تموم استعدادهات بازم جلوشون كوچيك باشي
اگر خدا نعمتي در وجود شما گذاشته و پدر ومادرتون با تشويق شما اون استعداد رو قوت بخشيدن، روا نيست اين طور راجع به خودت صحبت كني كه بگي «قدرت حفظ کردن من و فراموش نکردن من از پدر و مادرم هم بیشتر است.اینها همش سرچشمه از خلاقیت من است.»
خلاصه
هرچي فروتن موفقيتت بيشتر، مي توني تجربه كني خرجي نداره، اگه جواب نداد بيا بگو
ضمن اينكه همه ي ما آدمها استعدادهايي داريم، و هر كس در زمينه اي
يادت نره كه خيلي ها هستن كه شما نمي شناسي و شايد از شما با استعدادتر
.
.
اميدوارم از حرفام دلگير نشي
موفق باشي
التماس دعا
.
.
عمو خدانگهدار

پاسخی بگذارید

